Skocz do zawartości

Witamy na forum!


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Witamy na forum opiekunkaradzi.pl!

Drodzy Opiekunowie, dziękujemy Wam za dołączenie do naszej Społeczności.

W tym miejscu możecie się przedstawić i krótko napisać o sobie i swoim doświadczeniu.

Życzymy Wam znalezienia na forum nie tylko odpowiedzi na nurtujące Was pytania, ale przede wszystkim znajomych i przyjaciół.

Pozdrawiamy ciepło,

Redakcja forum Opiekunkaradzi.pl

  • Lubię to 4
  • Zgadzam się 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Gdyni, pracuje obecnie w Karlsruhe. Pomorzanki odezwijcie sie ;) WITAM WAS!

Witaj! Ja całe dzieciństwo spędziłam w Sopocie, ale po ślubie przeprowadziłam się z mężem do Warszawy. Pozdrawiam pomorskie!

No i może coś jeszcze o mnie. Jestem opiekunka od 5 lat. Obecnie przebywam na ofercie w Ulm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też przebywam obecnie w Hannoverze. Pracuję jako opiekun od 5 lat. Może kiedyś przypadkiem spotkamy się na spacerze. Pozdrowienia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Maria z ?ywca

Witam wszystkie opiekunki! Dziś wyjeżdżam na ofertę do Bottrop mam nadzieję często udzielać się na forum. Trochę przeszkadza to przepisywanie kodu z obrazka przy każdej odpowiedzi, może ktoś to zmieni?

Pozdrawiam jeszcze z Żywca

Maria P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkie opiekunki! Dziś wyjeżdżam na ofertę do Bottrop mam nadzieję często udzielać się na forum. Trochę przeszkadza to przepisywanie kodu z obrazka przy każdej odpowiedzi, może ktoś to zmieni?

Pozdrawiam jeszcze z Żywca

Maria P.

Mario, nowa wystarczy zarejestrować się na forum i problem kodów zniknie :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach