Skocz do zawartości

Zabezpieczenie ogrodu na zimę


 Udostępnij

adfafadfdafdafda  

  1. 1. t1

    • t2
      0
    • t3
      0


Rekomendowane odpowiedzi

Przyznam się szczerze, że nad ogrodem pracuję od niedawna i nie mam w tej kwestii zbyt wiele doświadcenia, ale chciałabym odpowiednio zabezpieczyć ogród przed zimą. Mój znajomy polecił mi agrowłókninę i w tym kierunku patrzę -> http://www.gardenflora.pl/agrowloknina-biala-p50-uv-160cmx10m-agropol-p-10665.html

Macie może jeszcze jakiś inny pomysł albo może lepszy produkt na zabezpieczenie? Jestem amatorką, ale chętnie się uczę, drogie opiekunki :)

  • Zgadzam się 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, karel napisał:

Przyznam się szczerze, że nad ogrodem pracuję od niedawna i nie mam w tej kwestii zbyt wiele doświadcenia, ale chciałabym odpowiednio zabezpieczyć ogród przed zimą. Mój znajomy polecił mi agrowłókninę i w tym kierunku patrzę -> http://www.gardenflora.pl/agrowloknina-biala-p50-uv-160cmx10m-agropol-p-10665.html

Macie może jeszcze jakiś inny pomysł albo może lepszy produkt na zabezpieczenie? Jestem amatorką, ale chętnie się uczę, drogie opiekunki :)

@karel szczerze bym Ci pomogła:)lecz ja nic w ogrodzie nie robię, tylko zajmuję się pod.  @karelczy Ty jako opiekun osób starszych  pracujesz w ogrodzie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też tylko lubię zbiory z ogrodu ,,nigdy nie miałam ogródka ,co za nie ogródkowe towarzystwo

@karel wiem ,że @beatrix+ ma dużo wspólnego z ogrodem ,,więc może coś doradzi i już ją tutaj przywołałam ,,,ona siedzi na forach ogródkowych ,,,pozdrawiam dziewczyny:hahaha::love:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem, jestem! ☺

 

Tak, to prawda. ..siedzę w ogrodach i już marzę, żeby wiosna była. A co tam Karolciu chciałaś? 

Teraz jest zbyt ciepło na okrywanie. 

Róże można zakopczykować ziemią, ale gdy będzie przez parę kolejnych dni 5.stopni poniżej zera.