Skocz do zawartości

Pomocy!!! Uczciwe składki od średniej krajowej!!!


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

W opiece jestem dopiero początkująca. Bardzo proszę o pomoc doświadczone koleżanki. Oglądając reklamy firm byłam pełna nadziei że w końcu odmieni się mój los i będę i dobrze zarabiać i przy okazji mieć wysokie składki ZUS od średniej krajowej. Rzeczywistość okazała się zupełnie inna. Jestem załamana widząc jak niektórzy kombinują i nas po prostu okradają z tego co nam przysługuje. Czy może mi ktoś tak uczciwie z ręką na sercu podać nazwy firm gdzie płaci się uczciwe składki na ZUS i to od średniej krajowej a nie od najniższego wynagrodzenia czy nawet od 200 zł? I płaci się je co miesiąc a nie co drugi miesiąc? Będę wdzięczna za okazaną pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Sabina1974 napisał:

Witam!

W opiece jestem dopiero początkująca. Bardzo proszę o pomoc doświadczone koleżanki. Oglądając reklamy firm byłam pełna nadziei że w końcu odmieni się mój los i będę i dobrze zarabiać i przy okazji mieć wysokie składki ZUS od średniej krajowej. Rzeczywistość okazała się zupełnie inna. Jestem załamana widząc jak niektórzy kombinują i nas po prostu okradają z tego co nam przysługuje. Czy może mi ktoś tak uczciwie z ręką na sercu podać nazwy firm gdzie płaci się uczciwe składki na ZUS i to od średniej krajowej a nie od najniższego wynagrodzenia czy nawet od 200 zł? I płaci się je co miesiąc a nie co drugi miesiąc? Będę wdzięczna za okazaną pomoc.