Skocz do zawartości

  • Witaj, czego szukasz? (kliknij, by wybrać)

Ankieta - w celach naukowych - praca opiekunki osób starszych.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,
Mam na imię Marta i jestem studentką socjologii. Przygotowuje obecnie materiały które są mi niezbędne do napisania pracy magisterskiej.Badania te dotyczą tematyki związanej z pracą jako opiekunka osób starszych w kraju lub zagranicą.
Tematem zainspirowała mnie moja mama która pracuje właśnie jako opiekunka. Mam nadzieję że będę mogła liczyć na waszą pomoc w w realizacji mojego zadania :) Praca jest żmuda ponieważ nie ma zbyt wiele aktualnych i rzetelnych informacji.

Będę wam niezmiernie wdzięczna za udział w krótkiej ankiecie które pomoże mi lepiej zrozumieć ten obszar.

Chętnie poznam Twoją opinię która może być bardzo pomocna.  Dlatego Proszę cię o wypełnienie tej krótkiej ankiety (Twoje odpowiedzi będą anonimowe).

Z góry dziękuje za pomoc:)

Marta

Link do ankiety : https://forms.gle/KA4JBWjn7eMQnKjZ9

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszło. Ankieta nie jest miarodajna. Brak pytań otwartych a sporo pytań dotyczy obecnych zarobków i życzeń. Poza tym nie jest doprecyzowane czy chodzi o opiekę w domach prywatnych czy w domach opieki. Nie zalicza ci takiej pracy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Maria Jolanta napisał:

Poszło. Ankieta nie jest miarodajna. Brak pytań otwartych a sporo pytań dotyczy obecnych zarobków i życzeń. Poza tym nie jest doprecyzowane czy chodzi o opiekę w domach prywatnych czy w domach opieki. Nie zalicza ci takiej pracy...

dziękuje za uwagi. Ankieta jest narazie na poziomie ogólnym aby móc zejść głębiej do konkretnych pytań i wątków. Dzięki że pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, martawysocka95 napisał:

dziękuje za uwagi. Ankieta jest narazie na poziomie ogólnym aby móc zejść głębiej do konkretnych pytań i wątków. Dzięki że pomoc :)