Skocz do zawartości

Kto mi pomoże,doradzi - komornik za abonament ARD


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Pracuję w firmie niemieckiej od dwóch lat.miesiąc po zameldowaniu otrzymałem rachunek do opłacenia za ARD.Zadzwoniłem do firmy z zap.co mam zrobić ,odpowiedzieli że mam to olać-ignorować .Dostawałem następne rachunki,a kwota do zapłaty rosła .W 2015 firma napisała mi pismo ,które wysłałem do ARD ,dostałem odp że mam płacić bo jestem zameldowany .Interwencja w mojej firmie znowu odpowiedzieli że mam to olać .Powiedziała to kordynatorka i niemka która przyjeżdża na kontrole na stele. W 2016 roku dostaje pismo od komornika,że mam zapłacić +_490E za abonament ARD/tv+radio .Dzwonię do mojej firmy co mam robić i kto to będzie płacił -zero odzewu .Poprosiłem żeby syn podopiecznego napisął pismo do ARD,napisał w moim imieniu (z nr chyba pesel swojego ojca )że ja tu tylko pracuję i prowadzę drugiego gosp.dom.było to dwa tyg. temu ,do dzisiaj 13.07.16.Dzwonię do firmy nie odbierają tel ,wysłałem e-maile nie odpisują.Tydzień temu dostałem drugie pismo od komornika z Heilbronn,że jak nie wpłacę I-raty 240,20E w ciągu dwóch tygodni to przyśle policję z nak aresztowania.W firmie(z Meinheim) nie odbierają tel.Komornik wyznaczył mi termin spotkania na 01.08.16.  Czy ktoś z Was miał podobną sytuację i podpowie co mam robić .Był inny kontroler z firmy m-c temu(co 2m-ce) pokazałem mu to pismo ,odp że muszę zapłacić ,bo mnie zamkną w więzieniu a po wyjściu to i tak będę musiał zapłacić.      

13.07.2016 JB-Borsuk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, adamos1 napisał:

hm.jestem zaskoczony ,bo jestem też zameldowany w Niemczech  ,ale jezeli odbiorniki nie są na Ciebie zarejestrowane  to się dziwię,aż to sprawdzę ,czy to są  przepisowe działania.Pozdrawiam.