Skocz do zawartości

Małżeństwo czy jeden podopieczny?


Gość Daria
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Jestem nowa w opiece i niebardzo wiem co i jak. Dlatego pytanie do doświadczonych opiekunów jak to jest z opieką nad małżeństwem. Babcia chora dziadek zdrowy i jak twierdzi agencja pomagający przy babci. Rozumiem, że pranie i jedzenie dla obojga, ale dlaczego tak wszyscy straszą małżeństwem? Czy jest coś co może zaskoczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małżeństwo może nawet być lżejsze do opieki niż pojedyncza osoba. Na pewno więcej się wtedy dzieje i ja sama nawet lubię brać pary. Istotnie, zwłaszcza mężczyzna może pomagać w opiece nad żoną. Miałam takie sytuacje.

      Ale może być też trudniej niż z jedną osobą: jeśli para jest skłócona albo oboje żądają nie wiadomo czego i oboje są faktycznie chorzy - o dwóch chorych na początek odradzam całkowicie.

Fajne pytanie : czy coś może nas zaskoczyć ? Jasne, że tak. Każda sytuacja jest właściwie inna.

     

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja byłam u małżeństwa i hmm... więcej nie pojadę ,ona chora ,on zdrowy.Mąż pomagał tyle ,że robił zakupy ,ale ogólnie to utrudniał mi życie ,bywało że wstawał o 5 rano robił pranie a później do mnie pretensje czemu ja tak póżno wstaje a wstawałam o 8 ,co drugi dzień musiałam kąpać 150 kg babcie z nie dowładem prawej strony zresztą.W kuchni wydawało mu się ,że jest MasterChefem ,a polskie opiekunki nie umieją gotować.Ona zazdrosna o swojego mężusia.Ogólnie złe wspomnienia.Napewno w niczym mi nie pomagał a wręcz przeciwnie prasowanie,pranie ,podsuwanie jemu jakiś wieczornych przekąsek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach