Skocz do zawartości

Ile zarabia się na czarno a ile w agencji?


Gość Pytam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ile zarabiacie na czarno a ile w agencji? Ja jeżdżę dopiero od 6 miesięcy. I wybrałam agencję, która płaci 1050 euro + koszty podróży i premie. Mam doświadczenie w piece nad mamą i znam język tak, ze się dogadam bo ocenili, ze komunikatywnie. Ile wy zarabiacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiekunki, opiekunkom, panie, paniusie nawet tu OPIEKUNKAradzi.pl. A co z nami mężczyznami? Od śmierci podopiecznej szukam pracy i nic, a jeżeli już jest to za smieszne pieniądze. Zarabiałem 1000 euro. Wczoraj jedna z największych agencji oznajmiła mi, że panowie zarabiają mniej od pań o ok. 200 euro i zaproponowała mi 800!!!!! Moja agencja nie ma ofert dla panów. Znam język doskonale i mam kilkuletnie doświadczenie. I co? mam pracować za 800??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiekunki, opiekunkom, panie, paniusie nawet tu OPIEKUNKAradzi.pl. A co z nami mężczyznami? Od śmierci podopiecznej szukam pracy i nic, a jeżeli już jest to za smieszne pieniądze. Zarabiałem 1000 euro. Wczoraj jedna z największych agencji oznajmiła mi, że panowie zarabiają mniej od pań o ok. 200 euro i zaproponowała mi 800!!!!! Moja agencja nie ma ofert dla panów. Znam język doskonale i mam kilkuletnie doświadczenie. I co? mam pracować za 800??????

ta Paniusia niech sama robi za 800E...(nienormalna) takie Agencje to olać i nic więcej---

[ Dodano: Pią 07 Lis, 2014 19:55 ]

Ile zarabiacie na czarno a ile w agencji? Ja jeżdżę dopiero od 6 miesięcy. I wybrałam agencję, która płaci 1050 euro + koszty podróży i premie. Mam doświadczenie w piece nad mamą i znam język tak, ze się dogadam bo ocenili, ze komunikatywnie. Ile wy zarabiacie?