Skocz do zawartości

Zły obraz opiekunek


Gość Z
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Ostatnio pojawiło się kilka artykułów o opiekunkach w Niemczech i wszystkie były nagatywne. Że nas wykorzystują, że jesteśmy niewolnicami, że jesteśmy biedne i zmuszane do ciężkiej pracy. Nie muszę Wam chyba mówić co się działo w komentarzach. Teksty o podcieraniu pup Niemców były najlżejsze. Dopadła mnie wśiekłość bo pracuję w zawodzie od 7 lat i nie czuję się wykorzystywana, zarabiam 5 tys. zl miesięcznie i cieszę się na każdy powrót do podopiecznej. Dziwię się tym wszystkim kobieta narzekającym w tych tekstach na swój los. Przecież mogą zmienić firmę czy podopieczną. Mam wrażenie że one są niewolnicami, ale własnej niezaradności. Przecież nikt nas nie zmusza do pracy w de.

Co wy o tym sądzicie. Czujecie się niewolnicami? Nie mogę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, ja jestem opiekunką od 3 lat. Powiem szczerze, że na początku czułam się wykorzystywana. Ludzie z agencji w ogóle nie przejmowali się moim losem a jak chciałam zmienić podopieczną to powiedziano mi, że mogę rozwiązać z nimi umowę i wracać do Polski :shock: . Od kiedy pracuję z inną agencją jest o niebo lepiej. Zarabiam więcej, mam super babcię pod opieką, za którą autentycznie tęsknię jak zjeżdżam na wakacje. Jak babeczki wolą zarabiać 1300 zł w polskim szpitalu to po co wyjeżdżają? Ja wolę podcierać przysłowiowe pupy niemieckim seniorom za 4500 zł niż polskim za 1300 zł. Takie jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.