Skocz do zawartości

SeniorHelp 24 - opinie


Oceń agencję  

2 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jaki był czas oczekiwania na ofertę?

    • Bardzo szybki
    • Przeciętny
    • Długi
  2. 2. Czy umowa dotarła w ustalonym czasie?

  3. 3. Czy była możliwość zapoznania się z Fragebogen (aktualnym opisem stanu zdrowia podopiecznego) przed wyjazdem?

    • Tak
    • Nie, odmówiono mi
    • Nie pytałam/em
  4. 4. Czy udostępniono kontakt do zmienniczki lub rodziny podopiecznego?

    • Tak
      0
    • Nie, odmówiono mi
    • Nie, to było nowe zlecenie
    • Nie pytałam/łem
  5. 5. Czy stan zdrowia podopiecznego był zgodny z rzeczywistością?

  6. 6. Czy przedstawione warunki mieszkaniowe były zgodne z rzeczywistością?

  7. 7. Czy przedstawione obowiązki były zgodne z rzeczywistością?

  8. 8. Czy informacje o dostępie lub braku dostępu do telefonu lub/i internetu były zgodne z rzeczywistością?

  9. 9. Czy ustalony czas pracy był zgodny z rzeczywistością?

  10. 10. Czy ustalony czas wolny był zgodny z rzeczywistością?

  11. 11. Czy firma kontaktowała się z Tobą bez powodu w czasie wyjazdu?

  12. 12. Czy firma bezzwłocznie odpowiadała na Twoje telefony, smsy lub e-maile?

    • Tak
      0
    • Nie
    • Nie było takiej potrzeby
      0
  13. 13. Czy firma reagowała na przekazywane jej uwagi i sugestie w czasie wyjazdu (np. nadmiar obowiązków, problemy z podopiecznym lub jego rodziną, zmiana stanu zdrowia podopiecznego, nadgodziny, wstawanie nocne)?

    • Tak
      0
    • Nie
    • Nie było takiej potrzeby
      0
  14. 14. Czy na miejscu można było liczyć na pomoc koordynatora?

  15. 15. Czy pieniądze były wypłacane w ustalonym terminie?

  16. 16. Czy przekazana kwota wynagrodzenia zgadzała się z ustaleniami?

  17. 17. Czy pozostałe świadczenia (w zależności od umowy - premie, US, ZUS, inne) zostały uregulowane zgodnie z ustaleniami?

  18. 18. Czy firma wywiązała się ze wszystkich innych ustaleń i obietnic?

  19. 19. Czy wyjechał(a)byś za pośrednictwem tej firmy jeszcze raz?



Rekomendowane odpowiedzi

Jesteś w trakcie wyboru agencji pracy? Poznaj opinie o firmie SeniorHelp 24. Wyjeżdżasz lub wyjeżdżałaś z tą agencją? Zostaw o niej swoją opinię w postaci odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Opiekunów pytania! By zapisać swoje odpowiedzi musisz wypełnić jako zalogowany Użytkownik całą ankietę (wszystkie pytania).

Szukasz tylko opinii? Sprawdź jak na pytania ankiety odpowiadali inni (wyświetl wyniki tuż pod ankietą). Możesz też sprawdź, które miejsce zajmuje interesująca Cię agencja w rankingu agencji opartym wyłącznie na ostatnich opiniach opiekunów: https://opiekunkaradzi.pl/ranking-firm/1/ 

Dziękujemy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

W marcu 2021 r. wyjechałam z SeniorHelp24 Maximilian W. na zlecenie jako opiekunka osób starszych. Koordynator zlecenia p. Daniel S. zapewniał mnie, że seniorka jest osobą mobilną i samodzielną. Na miejscu okazało się, że Pani samodzielna nie jest i zmaga się z poważnymi chorobami wieku starczego.

Rodzina poinformowała mnie, że ze względu na stan zdrowia, podopieczna nie może zostawać sama, a dodatkowo jest wstawanie nocne. Przedstawili mi dokumenty, które wysłali do SeniorHelp24, w których opisali stan zdrowia seniorki oraz cały plan dnia i nocy. Koordynatorzy tych informacji mi nie przekazali.

Już od pierwszego dnia pracy sygnalizowałam p. Danielowi S. i Mateuszowi D, że zlecenie bardzo różni się od tego, które przedstawiano mi gdy byłam jeszcze w Polsce. Zgłaszałam, że pracuję praktycznie 24/7, a wynagrodzenie jest nieadekwatne do wykonywanej pracy. Prosiłam o zmianę kwoty wynagrodzenia lub dodatku za nadgodziny i pracę w godzinach nocnych. W trakcie zlecenia kontaktowałam się również z p. Katarzyną L. Informowałam, że nie mam czasu wolego a praca zdecydowanie przekracza 40 godzin tygodniowo. Niestety nie przyniosło to żadnego rezultatu. Dotrwałam do końca zlecenia wierząc, że otrzymam godziwe wynagrodzenie za wykonaną pracę. Nikt z firmy SeniorHelp24 nie podjął żadnych działań w tym kierunku, dlatego po zakończeniu zlecenia na adres siedziby firmy w Hamburgu, wysłałam wezwanie do zapłaty, które także pozostało bez odpowiedzi.

Ponieważ zlecenie odbyło się na terenie Niemiec, postanowiłam skierować sprawę do niemieckiego sądu pracy. Rozprawy sądowe trwały dwa lata i ostatecznie zakończyły się w lipcu 2023r. Apelacja strony przeciwnej od wyroku Sądu Okręgowego została odrzucona jako niedopuszczalna. Wyrok sądu I instancji jest prawomocny i orzeczony na moją korzyść. Pomimo, że wyegzekwowałam roszczenie przeciwko spółce SeniorHelp24 Maximilian W., nie zostało ono jeszcze rozstrzygnięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



O nas

Forum Opiekunkaradzi.pl służy Opiekunom osób starszych już 8 rok. W tym czasie napisali oni (Wy) 356 tysięcy postów w blisko 49 tysiącach tematach, tworzą ogromne kompendium praktycznej wiedzy o pracy w opiece w Niemczech i Szwajcarii. To przy wsparciu Społeczności forum powstały Stelomierze, Rankingi opinii, Mapa Opiekunów i pierwszy w branży opiekuńczej multiFormularz, pozwalający aplikować jednym kliknięciem do wielu agencji na raz, będacy uzupełnieniem działu pracy, w którym oferty pracy w Niemczech, Szwajcarii, Austrii i we Włoszech publikuje ponad 50 sprawdzonych i polecanych firm i agencji pracy. 

logo-opiekunka1.png
Wszelkie prawa zastrzeżone 2015-2023 Opiekunkaradzi.pl 

Polityka prywatności i cookies  |  Regulamin Kontakt  |  Reklama i HR - cennik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...