Skocz do zawartości

Szukam Pracy Prywatnie i Przez Agencje od zaraz


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

Nazywam się Adrian i pochodzę z małej miejscowości  Trzebielino z pod miasta Słupsk ( Pomorskie ) .

Lubię pomagać osobom starszym którzy potrzebują pomocy przy czynnościach codziennych . W chwili obecnej szukam pracy w zakresie OPIEKUN MEDYCZNY OSÓB STARSZYCH , CHORYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH . moją zaletą jest że ukończyłem w dniu 09.06.2017 roku kurs  który dał mi uprawnienia  podjęcia pracy w tym zawodzie oraz zdobyłem  zaświadczenie o  uprawnieniach i certyfikat do wykonywania  pracy w tym zawodzie .  

Jestem  chłopakiem który  potrafi  i lubi gotować , trzymać porządek  , który umie zrobić codzienne zakupy  oraz posiadam prawo jazdy Kat : B  oraz jestem po szkole średniej ( Liceum ) i   Pomorskim STUDIUM Biznesu w zawodzie BHP .

Do 9 czerwca  miałem praktykę w szpitalu i zajmowałem się ponad 40 pacjentami  dlatego chciałbym żeby na bieżąco była ta ciągłość pracy .

 

Pracę szukam od zaraz ( Dyspozycyjność - od zaraz ) .  

 

Znajomość języka Niemieckiego :   Podstawowa / Słaba

 

Szybko , sprytnie  wykonuję pracę i powierzone mi obowiązki

 

Kontakt :

793 747 388

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij



O nas

Forum Opiekunkaradzi.pl służy Opiekunom osób starszych już 8 rok. W tym czasie napisali oni (Wy) 356 tysięcy postów w blisko 49 tysiącach tematach, tworzą ogromne kompendium praktycznej wiedzy o pracy w opiece w Niemczech i Szwajcarii. To przy wsparciu Społeczności forum powstały Stelomierze, Rankingi opinii, Mapa Opiekunów i pierwszy w branży opiekuńczej multiFormularz, pozwalający aplikować jednym kliknięciem do wielu agencji na raz, będacy uzupełnieniem działu pracy, w którym oferty pracy w Niemczech, Szwajcarii, Austrii i we Włoszech publikuje ponad 50 sprawdzonych i polecanych firm i agencji pracy. 

logo-opiekunka1.png
Wszelkie prawa zastrzeżone 2015-2023 Opiekunkaradzi.pl