Skocz do zawartości

Bezczelność przewoźnika


Gość Baśka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, Gość Adam napisał:

Czego wy wymagacie po facetach prowadzacych przewozy? Jedyne co potrzeba im do tej pracy to bus majacy wiekszy iloraz inteligencji komputera pokladowego niz oni razem wzieci! 

:hahaha: zgadza się,,, ale kobiety zawsze mają wymagania ,,nawet do tych facetów prowadzących przewozy:płacz::hahaha:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to nie jest piękne??????? :)))))) Szef każe klientowi spadać a kilka dni później klient przyjeżdża do szefa z kamerą telewizyjną. hahahaha Tak więc agencje i busiarze uważajcie bo nie znacie dnia i godziny!!! To już nie jest epoka kamienia łupanego, ale rynek KLIENTA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O 23.02.2017 at 14:23, Gość haha napisał:

Czy to nie jest piękne??????? :)))))) Szef każe klientowi spadać a kilka dni później klient przyjeżdża do szefa z kamerą telewizyjną. hahahaha Tak więc agencje i busiarze uważajcie bo nie znacie dnia i godziny!!! To już nie jest epoka kamienia łupanego, ale rynek KLIENTA!

Pozwolę sobie nieco odgrzać temat firm przewozowych. Sądząc po bogatej ofercie w internecie i wszechobecnych plakatach ogłoszeniowych, można by sądzić, iż faktycznie to rynek klienta. Niestety, po kilkunastu telefonach i mailach okazało się, że chyba nie do końca tak jest. Nie tak łatwo znaleźć przejazd z miasta A do B na konkretny dzień nawet z dużym wyprzedzeniem. Zdziwiła mnie odpowiedź z firmy reklamującej w swojej ofercie wyjazdy codziennie, że tego dnia tygodnia nie jeżdżą i proponują rezerwację innego dnia. Dalej, firma w przedstawionej ofercie deklaruje, iż obsługuje północną część Niemiec, jednak do blisko dwumilionowego miasta na północy nie jedzie. Według mnie nie tak wygląda rynek klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, nie mogę umieścić poniższego w wątku "OSOBUS - opinie".

Czy firma "OSOBUS" nadal sortuje podróżnych podczas przesiadki jak naród wybrany na rampie?
Chyba jedyni, którzy nie informują pasażerów przed zmianą busika o numerze kolejnego, do którego trzeba się przesiąść, bądź pozostać, by kontynuować. Chyba, proszę tutaj o weryfikację moich doznań i inne uwagi świadczeniobiorców.
Podczas przesiadki czeka się poza busem z wystawionym bagażem w różnych warunkach atmosferycznych na zjazd wszystkich pojazdów, czasami około jednej godziny.
Dopiero wtedy przychodzi dyspozycja od logistyka o przydziale osoby do samochodu.
Żadnej poufności. Podchodzi kierowca i głośno, z tłumu oczekujących wywołuje pasażera.
Zminimalizujcie też proszę ilość zupełnie bezsensownych, dwóch przesiadek.
Szanowny OSOBUSIE, czy nie możecie równać w górę, jak robią to skutecznie inni przewoźnicy i szanować człowieka?
Do kierowcy firmy OSOBUS zastrzeżenia nie mam. Wykonuje polecenia. Może jedno, że nie można zajmować miejsca obok szofera, gdy z tyłu jest np. 5 osób.
Ale czy tak ma to wyglądać przy ogromnej konkurencji na rynku przewozów?
Może gdy spadnie zainteresowanie waszymi usługami, to wtedy poszukacie przyczyn?
Kto tutaj jest dla kogo?
Postawcie przynajmniej znak równości.
Są na rynku firmy, podróż z którymi jest przyjemnością.
Szukam już teraz odpowiedniego przewoźnika na ŚBN, na powrót do Polski.
Proszę o odniesienie się do moich uwag.

Dziękuję

Ps. Jeśli ostatnio nastąpiły zmiany, to przepraszam i cofam zastrzeżonia. Moje uwagi proszę uznać za niebyłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.10.2025 o 09:15, Gość Amba napisał(a):

nie mogę umieścić

nie możesz bo cię tu wyrzucili!!! 

W dniu 16.10.2025 o 09:15, Gość Amba napisał(a):

Żadnej poufności. Podchodzi kierowca i głośno, z tłumu oczekujących wywołuje pasażera.

Ojejku, jejku. Żyj w zgodzie z ludźmi to się nie będziesz wstydził. A jak cię nazywają? EJ, ty w tych łachach! Jedziesz w luku czy zostajesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Gość Popek napisał(a):

Ojejku, jejku. Żyj w zgodzie z ludźmi to się nie będziesz wstydził. A jak cię nazywają? EJ, ty w tych łachach! Jedziesz w luku czy zostajesz?

Krótko i po polsku — kilka możliwych wyjaśnień (stanów/cech), które mogłyby skłonić kogoś do takich słów:
1. Zwykłe dokuczanie / „drażnienie” (teasing)
– Może być żartem lub sposobem na zwrócenie uwagi. Jeśli tak, zwykle pojawia się w relacjach, gdzie takie docinki są normą.
2. Przejawy zastraszania / mobbingu
– Celowe upokorzenie, publiczne wyśmiewanie — jest to raczej zachowanie dominacyjne, by kontrolować lub poniżyć drugą osobę.
3. Projekcja i przenoszenie własnego wstydu / niepewności
– Osoba krytykująca może sama czuć się gorsza i odwracać to, obrażając innych („jeżeli ja jestem źle, przynajmniej nie ja będę ośmieszany”).
4. Brak empatii / cechy antyspołeczne
– Niewrażliwość na krzywdę innych, cynizm lub chłodne, złośliwe komentowanie — czasem widoczne u osób z niską empatią.
5. Narcystyczne zachowania
– Ośmieszanie innych, żeby podkreślić własną wyższość i zdobyć aprobatę grupy.
6. Impulsywność / pod wpływem alkoholu/leków
– Gorsza kontrola mowy i hamowania — komentarze mogą być bardziej brutalne niż zwykle.
7. Stany emocjonalne: złość, pogarda, frustracja
– Gdy ktoś jest zirytowany, potrafi stosować złośliwe uwagi zamiast rozmowy.
8. „Kultura grupy” / kontekst społeczny
– W niektórych środowiskach obraźliwe przezwiska i szyderstwo są akceptowane jako „norma”.

Ważne:

nie stawiaj od razu diagnozy psychicznej
na podstawie jednego zdarzenia.

Zachowanie trzeba oceniać po wzorcach (jak często, w jakim kontekście, czy są inne symptomy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nastąpił przynoszący ulgę uporczywy upust (aczkolwiek już nudny), to zamyka wszelką dyskusję, analfabetycznie i od rzeczy śmiecącą we wątku, i pora dowiedzieć się o rosnących standardach przewoźników dla dobra podróżujących.
Szanowni moi, wracamy:

W dniu 16.10.2025 o 09:15, Gość Amba napisał(a):

Niestety, nie mogę umieścić poniższego w wątku "OSOBUS - opinie".

Czy firma "OSOBUS" nadal sortuje podróżnych podczas przesiadki jak naród wybrany na rampie?
Chyba jedyni, którzy nie informują pasażerów przed zmianą busika o numerze kolejnego, do którego trzeba się przesiąść, bądź pozostać, by kontynuować. Chyba, proszę tutaj o weryfikację moich doznań i inne uwagi świadczeniobiorców.
Podczas przesiadki czeka się poza busem z wystawionym bagażem w różnych warunkach atmosferycznych na zjazd wszystkich pojazdów, czasami około jednej godziny.
Dopiero wtedy przychodzi dyspozycja od logistyka o przydziale osoby do samochodu.
Żadnej poufności. Podchodzi kierowca i głośno, z tłumu oczekujących wywołuje pasażera.
Zminimalizujcie też proszę ilość zupełnie bezsensownych, dwóch przesiadek.
Szanowny OSOBUSIE, czy nie możecie równać w górę, jak robią to skutecznie inni przewoźnicy i szanować człowieka?
Do kierowcy firmy OSOBUS zastrzeżenia nie mam. Wykonuje polecenia. Może jedno, że nie można zajmować miejsca obok szofera, gdy z tyłu jest np. 5 osób.
Ale czy tak ma to wyglądać przy ogromnej konkurencji na rynku przewozów?
Może gdy spadnie zainteresowanie waszymi usługami, to wtedy poszukacie przyczyn?
Kto tutaj jest dla kogo?
Postawcie przynajmniej znak równości.
Są na rynku firmy, podróż z którymi jest przyjemnością.
Szukam już teraz odpowiedniego przewoźnika na ŚBN, na powrót do Polski.
Proszę o odniesienie się do moich uwag.

Dziękuję

Ps. Jeśli ostatnio nastąpiły zmiany, to przepraszam i cofam zastrzeżonia. Moje uwagi proszę uznać za niebyłe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

 Udostępnij



O nas

Forum Opiekunkaradzi.pl służy Opiekunom osób starszych już 12 rok. W tym czasie napisali oni (Wy) 360 tysięcy postów w ponad 30 tysiącach tematach, tworząc ogromne kompendium praktycznej wiedzy o pracy w opiece w Niemczech i Szwajcarii. To przy wsparciu Społeczności forum powstały Stelomierze, Rankingi opinii, Mapa Opiekunów i pierwszy w branży opiekuńczej multiFormularz, pozwalający aplikować jednym kliknięciem do wielu agencji naraz, będący uzupełnieniem działu pracy, w którym oferty pracy w Niemczech, Szwajcarii, Austrii i we Włoszech publikuje ponad 50 sprawdzonych i polecanych firm i agencji pracy. 

logo-opiekunka1.png
Wszelkie prawa zastrzeżone 2015-2023 Opiekunkaradzi.pl 

Polityka prywatności i cookies  |  Regulamin Kontakt  |  Reklama i HR - cennik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...