Skocz do zawartości

Światła mijania


Gość Ann
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zapytanko , krótkie .. Czy uważacie, ze zawsze , przez okrągły rok istnieje konieczność w naszym kraju włączania ich ?

Moje zapytanie wiąze się z tym , ze po pierwsze- EKOLOGIA (zbędna żarówka) , po drugie-dodatkowe zuzycie paliwa, po trzecie -głupota...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę od 20 lat za kółkiem i uważam, że to bardzo dobry pomysł. Samochody są bardziej widoczne, nawet w słonecznym dniu. Na światłach jeżdziłem długo przed zmianą przepisów. Robiło to zresztą wielu myślących kierowców. I na nic głosy o żarówkach, paliwie i innych pierdołach. Nie stać Cię kierowco na żarówki lub paliwo, nie jeździj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałam tego postu ze wzgledu na to , ze to zupełnie poroniony pomysł... Oczywiście względy bezpieczeństwa -przedewszystkim.Bardziej zrozumialy i oczywisty jak dla mnie był poprzedni wymysł ..z zapalaniem świateł w pewnych porach roku, a jeszcze bardziej szczegółowo to wówczas kiedy zachodzi ku temu potrzeba , jest utrudniona widoczność , inne warunki atmosferyczne dyktuja takie zachowanie . Powiem jeszcze kierowco Ci tak - myslącym kierowca nie jestem .. Za to mój mąż to za bardzo... tez jeżdzi, jeżdził od zarania dziejów na światłach. Widzę , ze mam do czynienia z kierowca co najmniej Hammera, który na takie pierdoły jak zuzycie paliwka, ekologie , żaróweczkinie zwraca uwagi.Aha i jeszcze jedno - te swiatełka włączone w słonecznym dniu niekoniecznie są symapatyczne . Pozatym dość często widze swiatełka ksenonowe, które oslepiaja oslepiaja . Ale to juz chyba inny temat...

Szerokiej drogi !!! :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach