Skocz do zawartości

pomozmy walczyc z Parkinsonem


Gość Basia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 9 miesięcy temu...

Może podzielicie się wiad.o PdP z Parkinsonem ? @pegi2016 jest temat  Parkinson -odświeżymy go ,,,ja nie miałam PDP z Parkinsonem ,może lekkim to tak,bo byly momenty gdzie byly trudności w utrzymaniu czegokolwiek w ręku lub w schwyceniu czegokolwiek,,,ale spotkałam opiekunkę z Parkinsonem,,,opiekunkę która sama potrzebowała pomocy ,trzęsły się jej ręce ,że miala problem z postawieniem filiżanek na stół,,dopiero jak sama zjadła śniadanie i wzięła leki to po jakimś czasie trzęsienie odchodziło i mogła funkcjonować ,,,nogi tez ,,,przy tym bardzo często się załamywała i bardzo dużo płakała ,,,wszystko ją drażniło i wszystko było nie tak,,,obserwując ją byłam sama w szoku,,,dłużej z taka osobą to sam człowiek by wpadł w jakiegoś nerwika,,,,dużo jej tłumaczyłam ,ale przecież ja nie jestem lekarz,,,a na lekarza nie miała czasu,,

Ale napewno nie jedna tutaj opiekunka czy opiekun miał stycznośc większą od mojej z Parkinsonem i coś więcej napisze!!!:)

  • Lubię to 1
  • Zgadzam się 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minut temu, Blondi napisał: