Skocz do zawartości

Paląca opiekunka i brak ofert


Gość Bogna
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dziś po raz kolejny podopieczni nie wybrali mnie ze względu na papierosy. Pani z agencji zachęca do ograniczenia i palenia na zewnątrz. Ale ja palę od 40 lat i nie rzucę nałogu z dnia na dzień a tym bardziej na moim pierwszym wyjeździe. Jak wy sobie radzicie z tym fantem? Nie ma palących podopiecznych? Nie chcę kłamać, że nie palę. Bogna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-----moja rada nie pal...moja szwagierja paliła też 40 l. w zeszłym roku tylko ją otworzyli i zaszyli...dalej nie piszę...życzę tylko powodzenia:)

Ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie. Palę i bedę palić. Mojego brata też otworzyli i zeszyli. Nie palił i nie pił. Niepalący nie zrozumie palącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Renata Gul

Witam. Palę i jeżdżę od 5 lat. Niemiec gdy będzie miał do wyboru palącą i niepalącą wybierze zawsze tę drugą zresztą zrobiłabym tak samo. Tutaj niemcy uważają że opiekunki przepalają ich pieniądze. Że je marnują i nie szanują. Tak ma wielu z nich. Spokojnie czekaj bo lepsza palącą niż pijąca :))))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też palę. Na obecnej ofercie tylko na zewnątrz. Zimą z wiadomych powodów mniej. Kiedyś byłam na 3miesięcznym wyjeździe u pdp która też paliła. Nie paliłam przy niej, ale w kuchni i było ok. Najgorzej trafić do podopiecznych którzy nie palą. Więc spokojnie palenie zmniejsza szanse ale to tylko kwestia czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...