Skocz do zawartości

Czy Waszym zdaniem nauczyciele powinni strajkowac?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zdecydowanie tak! W kontekście tego, komu i za co obecny rząd rozdaje pieniądze, nauczycielom się należy! Skoro pieniądze rozdają za nic-nierobienie, tylko posiadanie (dzieci, krowy etc.), to tym bardziej powinni płacić za pracę.

  • Lubię to 2
  • Zgadzam się 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, INEZ napisał:

@geronimo    popieram Twoje zdanie też uważam ,że nie .Moim zdaniem opiekunowie powinni zastrajkować .

Opiekunowie też! Stanowczo za mało nam płacą (tym w PL i w DE). Skrzyknijmy się i zróbmy STRAJK!!!:oklaski:

  • Lubię to 1
  • Zgadzam się 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, geronimo napisał:

Osobiście uważam ze NIE.

Zgadzam się ze zarobki nauczycieli są niskie, ale czy kosztem młodzieży należy walczyć o podwyżki?

jestem z zawodu nauczycielem,powiedz czy znasz inną formę nacisku na rząd?póki pielęgniarki nie odeszly od łóżek rząd także miał je w doopie

  • Lubię to 2
  • Zgadzam się 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram metodę nacisku poprzez strajk, siedzisz cicho- nikt cię nie zauważa, ma w głębokości d.py więc nagłośnienie typu: halllloooo to My, proszę zwrócić uwagę, chcemy kawalek tortu budżetowego, ktorego smakiem tak sie chwalicie!!!