Skocz do zawartości

Facbook mnie zablokował. Pomocy!


Gość karola
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Facebook napisał ze usunie moje konto i mnie zablokował. Nie ma pomocy a ja nic nie zrobiłam bo nawet nie miałam drugiego konta ani nikt w domu nie łączy się z Facebookiem. Kupa kontaktów i zdjęć przepadnie. Ktoś ma jakiś telefon do pomocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwołaj się od decyzji portalu

Portal społecznościowy zablokował twoje konto lub usunął wpisy na profilu, a twoja reklamacja nie poskutkowała? Jeśli nie zgadzasz się z decyzją portalu, zgłoś to przez internet — pomożemy ci złożyć odwołanie. Sprawdź, jak to zrobić.

Jakich portali dotyczy usługa

Obecnie usługa dotyczy wyłącznie Facebooka.

Jakie treści możesz zgłaszać w usłudze

W usłudze możesz zgłaszać treści, które twoim zdaniem portal usunął bezpodstawnie.

NIE przyjmujemy zgłoszeń, które dotyczą treści:

  • niezgodnych z prawem — na przykład postów, które promują ustroje totalitarne czy naruszają prawa autorskie,
  • naruszających regulaminy portali społecznościowych — na przykład postów zachęcających do samobójstwa czy przemocy lub zawierających zdjęcia intymne lub pokazujące nagość.

Kto może zgłosić blokadę konta lub usunięcie treści na portalu społecznościowym

Każdy, kto:

  • ukończył 18 lat,
  • ma konto (profil) na portalu społecznościowym,
  • jest autorem usuniętej treści lub posiadaczem zablokowanego konta.

Z usługi możesz skorzystać tylko wtedy, gdy są spełnione następujące warunki:

  • Usunięte treści — twoim zdaniem — były zgodne z regulaminem portalu lub ze standardem przyjętym przez społeczność tego portalu.
  • Portal odrzucił twoją skargę dotyczącą usunięcia treści lub blokady konta albo nie udzielił ci na tę skargę odpowiedzi w ciągu 72 godzin.

Co zrobić

Jeśli chcesz wysłać zgłoszenie przez internet — potrzebujesz profilu zaufanego (eGO). Pozwala on potwierdzić twoją tożsamość. Chodzi o to, żeby nikt nie mógł się pod ciebie podszyć. 

  1. Kliknij przycisk Wyślij zgłoszenie.
  2. System przeniesie cię na stronę profilu zaufanego. Zaloguj się na swoje konto.
  3. Po zalogowaniu zostaniesz przeniesiony na formularz usługi.
  4. Wpisz swoje dane — powiązane z twoim kontem na portalu społecznościowym: 

    imię i nazwisko lub nazwę instytucji,

    adres e-mail,

    nazwę użytkownika.

  5. Wybierz temat skargi.
  6. Dołącz załączniki. Szczegóły znajdziesz w sekcji Co przygotować.
  7. Wpisz adres URL usuniętych treści.
  8. Podaj datę usunięcia treści.
  9. Opisz treści, które zostały usunięte.
  10. Zaznacz wymagane oświadczenia.
  11. Kliknij przycisk Wyślij zgłoszenie. Potwierdzenie wysłania formularza otrzymasz na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
  12. Czekaj na odpowiedź portalu społecznościowego. Szczegóły znajdziesz w sekcji Ile będziesz czekać.

Co przygotować

  • Treść e-maila lub zrzut ekranu z odpowiedzią portalu, w której odmawia przywrócenia twoich treści lub odblokowania konta (profilu) na portalu. Może to być również twoje odwołanie od takiej decyzji portalu. Data i godzina przesłania skargi muszą być widoczne.
  • Skany lub zrzuty ekranu usuniętych treści — jeśli je masz.

Ile zapłacisz

Usługa jest bezpłatna.

Ile będziesz czekać

Odpowiedź portalu społecznościowego dostaniesz na adres e-mail podany w zgłoszeniu. Jeśli portal nie odpowie na wniosek w ciągu 30 dni, zgłoszenie zostanie automatycznie zamknięte.

Wyślij zgłoszenie:

http://odp.gov.pl/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, marcys napisał(a):

Odwołaj się od decyzji portalu

Portal społecznościowy zablokował twoje konto lub usunął wpisy na profilu, a twoja reklamacja nie poskutkowała? Jeśli nie zgadzasz się z decyzją portalu, zgłoś to przez internet — pomożemy ci złożyć odwołanie. Sprawdź, jak to zrobić.

Jakich portali dotyczy usługa

Obecnie usługa dotyczy wyłącznie Facebooka.

Jakie treści możesz zgłaszać w usłudze

W usłudze możesz zgłaszać treści, które twoim zdaniem portal usunął bezpodstawnie.

NIE przyjmujemy zgłoszeń, które dotyczą treści:

  • niezgodnych z prawem — na przykład postów, które promują ustroje totalitarne czy naruszają prawa autorskie,
  • naruszających regulaminy portali społecznościowych — na przykład postów zachęcających do samobójstwa czy przemocy lub zawierających zdjęcia intymne lub pokazujące nagość.

Kto może zgłosić blokadę konta lub usunięcie treści na portalu społecznościowym

Każdy, kto:

  • ukończył 18 lat,
  • ma konto (profil) na portalu społecznościowym,
  • jest autorem usuniętej treści lub posiadaczem zablokowanego konta.

Z usługi możesz skorzystać tylko wtedy, gdy są spełnione następujące warunki:

  • Usunięte treści — twoim zdaniem — były zgodne z regulaminem portalu lub ze standardem przyjętym przez społeczność tego portalu.
  • Portal odrzucił twoją skargę dotyczącą usunięcia treści lub blokady konta albo nie udzielił ci na tę skargę odpowiedzi w ciągu 72 godzin.

Co zrobić

Jeśli chcesz wysłać zgłoszenie przez internet — potrzebujesz profilu zaufanego (eGO). Pozwala on potwierdzić twoją tożsamość. Chodzi o to, żeby nikt nie mógł się pod ciebie podszyć. 

  1. Kliknij przycisk Wyślij zgłoszenie.
  2. System przeniesie cię na stronę profilu zaufanego. Zaloguj się na swoje konto.
  3. Po zalogowaniu zostaniesz przeniesiony na formularz usługi.
  4. Wpisz swoje dane — powiązane z twoim kontem na portalu społecznościowym: 

    imię i nazwisko lub nazwę instytucji,

    adres e-mail,

    nazwę użytkownika.

  5. Wybierz temat skargi.
  6. Dołącz załączniki. Szczegóły znajdziesz w sekcji Co przygotować.
  7. Wpisz adres URL usuniętych treści.
  8. Podaj datę usunięcia treści.
  9. Opisz treści, które zostały usunięte.
  10. Zaznacz wymagane oświadczenia.
  11. Kliknij przycisk Wyślij zgłoszenie. Potwierdzenie wysłania formularza otrzymasz na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
  12. Czekaj na odpowiedź portalu społecznościowego. Szczegóły znajdziesz w sekcji Ile będziesz czekać.

Co przygotować

  • Treść e-maila lub zrzut ekranu z odpowiedzią portalu, w której odmawia przywrócenia twoich treści lub odblokowania konta (profilu) na portalu. Może to być również twoje odwołanie od takiej decyzji portalu. Data i godzina przesłania skargi muszą być widoczne.
  • Skany lub zrzuty ekranu usuniętych treści — jeśli je masz.

Ile zapłacisz

Usługa jest bezpłatna.

Ile będziesz czekać

Odpowiedź portalu społecznościowego dostaniesz na adres e-mail podany w zgłoszeniu. Jeśli portal nie odpowie na wniosek w ciągu 30 dni, zgłoszenie zostanie automatycznie zamknięte.

Korzystałam z tego odwołania i nic nie otrzymałam żadnej odpowiedzi więc facebook ma nasz cały pis i ich odwołania w głębokim poważaniu. Szkoda czasu i nerwów bo tam musi być profil zaufany. A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.12.2023 o 08:22, marcys napisał(a):

naruszających regulaminy portali społecznościowych — na przykład postów zachęcających do samobójstwa czy przemocy lub zawierających zdjęcia intymne lub pokazujące nagość.

Duński obślun by się nie odwołał. Bysie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Gość Angela napisał(a):

Korzystałam z tego odwołania i nic nie otrzymałam żadnej odpowiedzi więc facebook ma nasz cały pis i ich odwołania w głębokim poważaniu. Szkoda czasu i nerwów bo tam musi być profil zaufany. A

Jezu żeby państwo musiało uczestniczyć w odwołaniach do jakiegoś serwisu społecznościowego. Szkoda słów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Gość bozena napisał(a):

Jezu żeby państwo musiało uczestniczyć w odwołaniach do jakiegoś serwisu społecznościowego. Szkoda słów

Łap "bozena":

Projekt ustawy o ochronie wolności słowa w internetowych serwisach społecznościowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.07.2024 o 10:05, Gość miki napisał(a):

 

Mojej koleżanki syn płaci za reklamy na fb kilka tysięcy miesięcznie a jak ma problemy ze swoim profilem to nawet nikt mu nie pomoże a raz mu zabrali konto uznając że jest fałszywe. Oni uznali, że ktoś kto im płaci ma fałszywe konto ale po usunięciu konta nie oddali fałszywemu kontu pieniędzy. Taka to obsługa więc co dopiero my biedne żuczki możemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość S.Kwiecień

Tak nas traktują a my i tak tam siedzimy to co się im dziwić. Pewnie kiedyś unia da im kary i szybko stworzą działy pomocy telefonicznej bo kogo jak kogo ale ich stać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dagmara

To samo jest na ich Instagramie bo to jeden właściciel. Jestem w szoku. Wczoraj Instagram poinformował mnie, ze jeżeli się nie z weryfikuję to wykasują moje konto. Najpierw poprosili mnie o podanie maila i podanie wysłanego w nim kodu ale to nie zakończyło sprawy, bo po wpisaniu kodu poprosili a raczej ŻĄDAJĄ numer telefonu by i tam wysłać kod co zrobiłam, ale i to nie zakończyło sprawy, bo poprosili o zdjęcie. Chyba kogoś tam mocno pojebało!!!! Rezygnuję z konta bo za chwilę czego sobie jeszcze zażyczą!? Ten świat jest chory.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.08.2024 o 12:17, Gość Dagmara napisał(a):

To samo jest na ich Instagramie bo to jeden właściciel. Jestem w szoku. Wczoraj Instagram poinformował mnie, ze jeżeli się nie z weryfikuję to wykasują moje konto. Najpierw poprosili mnie o podanie maila i podanie wysłanego w nim kodu ale to nie zakończyło sprawy, bo po wpisaniu kodu poprosili a raczej ŻĄDAJĄ numer telefonu by i tam wysłać kod co zrobiłam, ale i to nie zakończyło sprawy, bo poprosili o zdjęcie. Chyba kogoś tam mocno pojebało!!!! Rezygnuję z konta bo za chwilę czego sobie jeszcze zażyczą!? Ten świat jest chory.  

Najpierw mail, potem sms a na końcu zdjęcie. Ciekawe faktycznie co byłoby po zdjęciu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabrali mi konto co odchorowywałam czułam się oszukana i bezsilna bo ktoś tak mnie potraktował ale po 3 miesiącach już nigdy tam nie wrócę bo wróciłam do swoich wcześniejszych hobby i nie tracę czasu na te przygłupie komentarze i filmiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to i lepiej. 

Jeden z partnerów reklamowych Facebooka przyznał, że wykorzystuje mikrofony w smartfonach do podsłuchiwania rozmów użytkowników w celu serwowania im dopasowanych reklam. To szokujące wyznanie wywołało falę oburzenia wśród internautów i wzbudziło poważne pytania dotyczące prywatności i etyki w działaniach marketingowych firm technologicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nigdy nie założyłam, nie zamierzam, żadnych kont w social mediach i wiecie? Żyję, funkcjonuję w świecie normalnie, w niczym mi brak kont nie przeszkadza choć niektórzy mówią,  że dla świata nie istnieję. Bo teraz świat to nie ten realny z jedzeniem, piciem,  oddychaniem tylko świat podglądania. W tym świecie istnieć nie muszę. 

Dziwna nieeeee?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Gość Gość napisał(a):

A ja nigdy nie założyłam, nie zamierzam, żadnych kont w social mediach i wiecie? Żyję, funkcjonuję w świecie normalnie, w niczym mi brak kont nie przeszkadza choć niektórzy mówią,  że dla świata nie istnieję. Bo teraz świat to nie ten realny z jedzeniem, piciem,  oddychaniem tylko świat podglądania. W tym świecie istnieć nie muszę. 

Dziwna nieeeee?

Świat podglądania i pokazywania. Ludzie dzielą się każdą błahostka o swoim życiu prywatnym. Dobrze , że  ruszyła kampania przeciwko pokazywaniu  zdjęć  dzieci w internecie.

Korzystanie z FB ma swoje plusy i minusy. Przydaje się np w zdobywaniu informacji z zakresu zainteresowań . I nie zawsze jest to możliwe w inny sposób niż na Fanpage na FB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.09.2024 o 21:45, Gość Gość napisał(a):

A ja nigdy nie założyłam, nie zamierzam, żadnych kont w social mediach i wiecie? Żyję, funkcjonuję w świecie normalnie, w niczym mi brak kont nie przeszkadza choć niektórzy mówią,  że dla świata nie istnieję. Bo teraz świat to nie ten realny z jedzeniem, piciem,  oddychaniem tylko świat podglądania. W tym świecie istnieć nie muszę. 

Dziwna nieeeee?

Wszystko jest dla ludzi. A dla świata nie istnieją co co idą z nosem w komórkach. 

Jak patrzę na młodzież to nie wiem co gorsze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


 Udostępnij



O nas

Forum Opiekunkaradzi.pl służy Opiekunom osób starszych już 8 rok. W tym czasie napisali oni (Wy) 356 tysięcy postów w blisko 49 tysiącach tematach, tworząc ogromne kompendium praktycznej wiedzy o pracy w opiece w Niemczech i Szwajcarii. To przy wsparciu Społeczności forum powstały Stelomierze, Rankingi opinii, Mapa Opiekunów i pierwszy w branży opiekuńczej multiFormularz, pozwalający aplikować jednym kliknięciem do wielu agencji na raz, będący uzupełnieniem działu pracy, w którym oferty pracy w Niemczech, Szwajcarii, Austrii i we Włoszech publikuje ponad 50 sprawdzonych i polecanych firm i agencji pracy. 

logo-opiekunka1.png
Wszelkie prawa zastrzeżone 2015-2023 Opiekunkaradzi.pl 

Polityka prywatności i cookies  |  Regulamin Kontakt  |  Reklama i HR - cennik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...