Skocz do zawartości

  • Witaj, czego szukasz? (kliknij, by wybrać)

Gdzie zdobyć doświadczenie?


Gość Sabina
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Mam 46 lat i znam dobrze niemiecki i szukam pracy jako opiekunka ale nie mam doświadczenia i przez to już 2 agencje mnie odrzuciły. Pytają o doświadczenie chociażby u swoich rodziców, ale żyje tylko mama i jest okazem zdrowia. Wy miałyście doświadczenie i jest one potrzebne bo ja szybko się uczę.

Miłego dnia. sabina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież oni tego nie sprawdzają i możesz powiedzieć że opiekowałaś się babcią lub sąsiadką z alzheimerem. tylko na pierwszy wyjazd weź coś za mniejsze pieniądze ale lekkiego żeby poczuć tę pracę i przede wszystkim rozłąkę z rodziną. Oni pytają o doświadczenie w pracy najlepiej w niemczech bo szukają dziewczyn zaprawionych w boju. Ja tak właśnie zaczęłam a dzisiaj już stawiam warunki hahahahaha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Połowicznie. Posiadanie doświadczenia to nie tylko sprawdzian dojrzałości i predyspozycji ale także wprawy np. w transferze (przenoszenie podopiecznych) czy np. umiejętnej zmiany pieluchy. Wiele zależy od przypadku na pierwszy raz. Tak mikuska napisała wyżej powinnaś wziąć na początek łatwą ofertę i budować swoje doświadczenie. A.M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry. Mam 46 lat i znam dobrze niemiecki i szukam pracy jako opiekunka ale nie mam doświadczenia i przez to już 2 agencje mnie odrzuciły. Pytają o doświadczenie chociażby u swoich rodziców, ale żyje tylko mama i jest okazem zdrowia. Wy miałyście doświadczenie i jest one potrzebne bo ja szybko się uczę.

Miłego dnia. sabina