Skocz do zawartości

Dlaczego jesteśmy opiekunkami...


Gość TO ja
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Będę szczera. Wyjechałam y zarobić na swoje długi. Traktuję pobyt tu jak pracę. Babcia jest tylko tą pracą i pomagam jej bo muszę. Czy jestem złą opiekunką? Czy wy pracujecie bo macie misję? Proszę o szczere odpowiedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wyjechałam do pracy za pieniędzmi. Zawsze to lepiej zarabiać 4500zł niż 1300zł. Jestem dyplomowaną pielęgniarką i zawsze lubiłam pomagać chorym i słabym. Czy traktowanie podopiecznych jak pracę to złe...chyba nie, ale ja nie potrafię. Za bardzo przyzwyczajam się do ludzi. Dla mnie podopieczny to jak rodzina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wyjechałam przede wszystkim po gto, żeby uciec od samotności. Zostałam w Polsce sama, mąż nie żyje od kilku lat, dzieci porozjeżdżały sie po całej Polsce, znajomi - każdy ma swoje życie. Nie mogłam już qytrzymac. Pieniadze to tez oczywiscie wazny powód, dla którego sie zdecydowała. Teraz sobie tylko mysle, z kim ja to wszystko wydam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczko45, a dlaczego nie szukasz innego partnera? Jesteś wdową, możesz ułożyć sobie życie na nowo.

Ja pracuje w Niemczech już od 4 lat. Wcześniej rozwiodłam się z mężem-alkoholikiem. Nie mogłam patrzeć na jego zapitą wiecznie facjatę. Wyjechałam i tu, żeby zapomnieć i zarobić i przy okazji ułożyłam sobie życie na nowo. Zakochałam się w polskim murarzu, który pracował niedaleko mojej stelli. Jestem szczęśliwa.

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjechałam do pracy do Niemiec z myślą że dorobię i wrócę, ale po urlopie w Polsce znowu wróciłam do rodziny. Pomoc słabym i chorym to chyba moje powołanie. Przed wyjazdem sprzedawałam gazety w kiosku i zajmowałam się swoim ogrodem. Kiedy zachorowała moja mama - opiekowałam się nią i w ten sposób nabierałam doświadczenia w opiece.

Odnośnik do komentarza