Skocz do zawartości

Pilne. Pomocy. Umowa zlecenie i własna działalność.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was serdecznie.

Jestem całkiem nowa i ZIELONA. Potrzebuję pomocy, sprawa wygląda tak: Podpisałam swój 1 kontrakt z Promedica ( umowa zlecenie) do Niemiec jestem 2 dzień w nowej pracy i jest ok, ale problem jest następujący. Mam niedawno założoną działalność w Polsce (PKD 88.10Z) czyli opieka i umowę zlecenie z firmą. Na wstępnych rozmowach powiedziano mi w firmie, że nie będę miała potrącanego zusu i podatku od zlecenia i sama się z tego rozliczę poprzez działalność. Niestety w piątek powiedziała mi Pani Manager że nie do końca. Czytałam przepisy podatkowe i zus i jest tam napisane, że jeśli umowa zlecenie pokrywa się z działalnością gospodarczą chodzi o ten sam zakres to umowa jest traktowana jako dochód z działalności i nie powinnam mieć nic potrącane przez promedicę. Czy ktoś miał taki problem? jak to rozwiązać. bo okaże się że zapłącę podatek i zus od umowy i z działalności. Proszę was o poradę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przeczytałam nazwe firmy to już mnie cofnęło i co ta firma wymyśli to jest wielka niewiadoma,,,jedna z najgorszych firm jakie mogą być na rynku pracy,,,

możesz zapłacić i z umowy zlecenia i z działalności, pytaj u specjalistów aby miec coś na piśmie i wiedzieć na 100% ,ale teraz w tym całym polskim burdlu to nawet nie ma kogo się pytać bo wszyscy już ogłupieni sami są ,nikt nie wie o co chodzi,,,,każdy  przepis  wszyscy komentują inaczej ,,,powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, asiak77 napisał:

Witam was serdecznie.