Skocz do zawartości

Czy zmieniacie opatrunki na otwartych ranach


Gość Gosc
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mi przyszło zmieniac opatrunki na otwartych ranach i babcia uważa ze tak powinno być.żadnej styrylizacji ,nic ,sama dłubie i kombinuje na tych ranach,,,a ja nie jestem pielęgniarką aby takie rzeczy robić,muszę chyba porozmawiać z rodziną ale nie wiem czy się nie pogniewa.Czy któraś ma taki przypadek? napiszcie czy powinnam takie rzeczy wykonywać,przecież to zarazliwe może być, a jest chora i ma cukrzycę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nigdy nie zmieniałam opatrunków. Zawsze robiła to Pflegedienst. Zarazić może się nie zarazisz, bo przecież użyjesz rękawiczek jednorazowych, ale po co mieć na sumieniu zakażenie, o które łatwo w przypadku cukrzycy?

Koniecznie porozmawiaj z rodziną. Babcia nie powinna ruszać tych ran, bo sobie jeszcze większą krzywdę zrobi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniać opatrunków osobie bez dyplomu i 280 godz praktyki,mam zwykłym opiekunkom nie wolno. Jak się rana "rozbabrze" lub rozrośnie to jak to wytłumaczysz? Nalegaj na wizytę lekarza i potem służby Pflegedienst, Caritas czy Czerwony Krzyż.. NAM TEGO ROBIĆ NIE WOLNO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi przyszło zmieniac opatrunki na otwartych ranach i babcia uważa ze tak powinno być.żadnej styrylizacji ,nic ,sama dłubie i kombinuje na tych ranach,,,a ja nie jestem pielęgniarką aby takie rzeczy robić,muszę chyba porozmawiać z rodziną ale nie wiem czy się nie pogniewa.Czy któraś ma taki przypadek? napiszcie czy powinnam takie rzeczy wykonywać,przecież to zarazliwe może być, a jest chora i ma cukrzycę.

Rozmawiałaś już z rodziną o tych opatrunkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach