Skocz do zawartości

Różnice w ocenie znajomości języka


Gość Wiesia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i proszę o radę.

Pracuję od roku dla agencji x, która mój język oceniła na 3 w niemieckiej skali. W tym roku przeszłam na swoją prośbę test językowy, bo to szansa na wyższą pensję, ale uznali, że jest ten sam. Z ciekawości zadzwoniłam do konkurencji i przeszłam tam test i dostałam 2, czyli lepiej. Co dziwne oni chętnie tej skali nie podają. Mam przejść do konkurencji tracąc obecną rodzinę? Tam zarobiłabym 50-100 euro więcej. Dotarło do mnie, że o naszej pensji decyduje subiektywna ocena testującego nasz język. Najgorsze jest to, że nic nie można zrobić. I co teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Gość Wiesia napisał:

Witam wszystkich i proszę o radę.

Pracuję od roku dla agencji x, która mój język oceniła na 3 w niemieckiej skali. W tym roku przeszłam na swoją prośbę test językowy, bo to szansa na wyższą pensję, ale uznali, że jest ten sam. Z ciekawości zadzwoniłam do konkurencji i przeszłam tam test i dostałam 2, czyli lepiej. Co dziwne oni chętnie tej skali nie podają. Mam przejść do konkurencji tracąc obecną rodzinę? Tam zarobiłabym 50-100 euro więcej. Dotarło do mnie, że o naszej pensji decyduje subiektywna ocena testującego nasz język. Najgorsze jest to, że nic nie można zrobić. I co teraz?

 

Teraz, adamos1 napisał: