Skocz do zawartości

O czym rozmawiać z koordynatorką?


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Do de jeżdżę od 10 lat. Dziesięciu! Dziś co rzadko mi się zdarza zadzwoniłam do agencji z prośbą o interwencję, bo córka pdp myśli, że ma służącą. Znam swoją wartość i nie pozwolę, żeby ktoś nie szanował mojej pracy i mnie samej, bo robię tu i tak dużo więcej niż to jest w zakresie obowiązków opiekunki. A tu szczyl z agencji mówi, żebym nie przesadzała bo tak wygląda praca opiekunki. Powiedziałam jej że zanim mi opowie o pracy opiekunki to żeby powiedziała mi ile miesięcy przepracowała jako opiekunka. Ciiiiisza. Czy te agencje nie mogą zatrudniać jakiś normalnych dziewczyn, z którymi można byłoby porozmawiać i się poradzić. Nie mogą mieć tam na dyżurze jakieś emerytowanej opiekunki, która by chwilę pogadała i pewnie coś mądrego poradziła? Współczuję rozpoczynającym dziewczynom bo te młode dziouchy w niczym nie pomogą. Przykre to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Gość napisał:

Witajcie. Do de jeżdżę od 10 lat. Dziesięciu! Dziś co rzadko mi się zdarza zadzwoniłam do agencji z prośbą o interwencję, bo córka pdp myśli, że ma służącą. Znam swoją wartość i nie pozwolę, żeby ktoś nie szanował mojej pracy i mnie samej, bo robię tu i tak dużo więcej niż to jest w zakresie obowiązków opiekunki. A tu szczyl z agencji mówi, żebym nie przesadzała bo tak wygląda praca opiekunki. Powiedziałam jej że zanim mi opowie o pracy opiekunki to żeby powiedziała mi ile miesięcy przepracowała jako opiekunka. Ciiiiisza. Czy te agencje nie mogą zatrudniać jakiś normalnych dziewczyn, z którymi można byłoby porozmawiać i się poradzić. Nie mogą mieć tam na dyżurze jakieś emerytowanej opiekunki, która by chwilę pogadała i pewnie coś mądrego poradziła? Współczuję rozpoczynającym dziewczynom bo te młode dziouchy w niczym nie pomogą. Przykre to.