Skocz do zawartości

Jakie słuchawki


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nieodzownym wyposażeniem opiekunkowego bagażu są zapewne słuchawki. Ludzie maja różne zwyczaje i upodobania, ale najczęściej są to te z zestawu kupionego ze smartfonem. Nie zawsze najlepszej jakości. 
Jaki ze jestem fanem muzyki dobrej jakości to przetestowałem wiele rodzajów słuchawek. I te z kabelkami, te z krótkimi kabelkami bt oraz całkiem fajne bez kabelków tzw true wirreles.

Jakie kupić i zaopatrzyć swoje uszy w dobra muzykę ?

Na YT jest wiele tzw vlogów gdzie „znawcy” wypowiadają się nt właśnie nowinek ze świata wirreles. Ale idąc tą drogą nie trafiłem na te, których oczekiwałem ( sponsorzy vloga niejako narzucają kierunek pozycjonowania)

nalezy jednak odpowiedzieć sobie na kilka pytań zanim dojdzie do wskazówek - po to założyłem ten temat by udzielić kilka rad ze swoich własnych spostrzeżeń i doświadczeń. Mam dość wrażliwe ucho : wiele osób mi mówiło ze słyszę więcej ... wiec tzw zakres słyszalnych dźwięków mam nieco wyższy ( nie mierzyłem, ale wiem) 

Muzyka słyszalna to tez taki zakres jaki oferują zwykle producenci słuchawek - ale nie to jest jedynym miernikiem jakości.

Odpowiedzcie sobie na te pytania, a ja podpowiem co wybrać ... w miarę wolnego czasu ... zwykle przed snem

1. Jaki budżet ( w tym nowe ? czy używane) ?) nie uciekaliby od używanych - bo często  są to egzemplarze tzw powystawiali za polowe ceny nowych 

2. Do jakiej muzyki ( poważna, pop, rock itp 

3. Douszne (dokanałowe) czy nauszne

4. Do jakiego sprzętu podłączane - kodeki kompresujące muzykę 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@waldiroom  dostałam w prezencie pod choinkę od męża słuchawki bezprzewodowe :hura:

Jestem z nich bardzo zadowolona .Mają jeden mankament bo są dość duże ale koleżanka uznała to za plus ,bo te malutkie łatwo można zgubić .Moje oczekiwania spełniają w 100 %

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...