Skocz do zawartości

Uszkodzony laptop przez kierowcę


Gość Jola
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Dziewczyny jak zwykle wyjechałam z laptopem w torbie opatulonym ubraniami. Po przyjeździe już go nie włanczałam tylko następnego dnia zobaczyłam pęknięty ekran. Zadzwoniłam do przewoźnika, ale powiedział mi że takie rzeczy trzeba zgłaszać przy wysiadaniu a zresztą uszkodzenie mogło nastąpić w domu i próbuję go naciągnąć na naprawę. Jestem wściekła sama na siebie bo widziałam, że na moim bagażu był inny bagaż, ale myślałam że nic się nie stało. Tak więc przestrzegam przed zostawianiem laptopów i tabletów w torbach. Waszym zdaniem powinnam uznać własną winę czy dalej walczyć bo nie ukrywam, że jestem wściekła i trudno mi się pogodzić z tym co się stało bo laptop ma rok.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gośc Jola,,niestety ,,nic innego jak nowy ekran kupic,matrycę,,nikomu nie udowodnisz ,że miałaś dobry laptop,trudno,stało się,żadna reklamacja nie będzie uwzględniona,,mialam kiedyś przypadek ,,ramka do zdjęc ,duża elektroniczna ,była zapakowana orginalnie w steropiany itd, pękła matryca w niej i ramka kaput,,żadne linie lotnicze tego nie uwzględniły,,chodz we Frankfurcie grzebali w tej torbie celnicy i sami mogli nie zapakować tak jak wcześniej byla zapakowana,,trudno,stało się,,trzeba dobrze zabezpieczac laptopa,,ja przewoże swojego w dużej walizie,,ale mam dobrze zabezpieczonego,,poszukaj w internecie ,,do niektórych typów nie są drogie matryce,,musisz tylko wiedzieć symbol,rozmiar,,z tyłu na każdej matrycy jest tabliczka,,zmieniałam kiedyś w starym laptopie matrycę,to  zapłaciłam 250zl,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz jak jechałem znanym przewoźnikiem autokarowym do Niemiec to podczas przesiadek i przenoszenia bagażu jeden z kierowców dosłownie przerzucił jedną walizkę przez luk bagażowy i ta rąbnęła mocno o ziemię. Potem napisałem o tym fakcie do biura przewoźnika. Odpowiedź: "Reklamację prosimy zgłaszać pod numerem....". I to wszystko. Nic o tym, że poinstruują swoją obsługę o większe dbanie o cudze rzeczy. Nic. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Gość Jola napisał:

Dzień dobry. Dziewczyny jak zwykle wyjechałam z laptopem w torbie opatulonym ubraniami. Po przyjeździe już go nie włanczałam tylko następnego dnia zobaczyłam pęknięty ekran. Zadzwoniłam do przewoźnika, ale powiedział mi że takie rzeczy trzeba zgłaszać przy wysiadaniu a zresztą uszkodzenie mogło nastąpić w domu i próbuję go naciągnąć na naprawę. Jestem wściekła sama na siebie bo widziałam, że na moim bagażu był inny bagaż, ale myślałam że nic się nie stało. Tak więc przestrzegam przed zostawianiem laptopów i tabletów w torbach. Waszym zdaniem powinnam uznać własną winę czy dalej walczyć bo nie ukrywam, że jestem wściekła i trudno mi się pogodzić z tym co się stało bo laptop ma rok.?

Z reklamacjami jest wszędzie tak że ich nie uznają. Możesz się zawsze odwoływać, ale większość jest odrzucana i co pozostaje? Iść do sądu o laptop? Nie udowodnisz w sądzie nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
O 8.05.2017 at 15:07, Gość Jola napisał:

Dzień dobry. Dziewczyny jak zwykle wyjechałam z laptopem w torbie opatulonym ubraniami. Po przyjeździe już go nie włanczałam tylko następnego dnia zobaczyłam pęknięty ekran. Zadzwoniłam do przewoźnika, ale powiedział mi że takie rzeczy trzeba zgłaszać przy wysiadaniu a zresztą uszkodzenie mogło nastąpić w domu i próbuję go naciągnąć na naprawę. Jestem wściekła sama na siebie bo widziałam, że na moim bagażu był inny bagaż, ale myślałam że nic się nie stało. Tak więc przestrzegam przed zostawianiem laptopów i tabletów w torbach. Waszym zdaniem powinnam uznać własną winę czy dalej walczyć bo nie ukrywam, że jestem wściekła i trudno mi się pogodzić z tym co się stało bo laptop ma rok.?

Witam!!! Jadąc do pracy...w busie jest nas wiele osób i jeszcze więcej naszych ciężkich bagaży - i my wiemy o tym. Niestety,żaden przewożnik i kierowca nie odpowiada za uszkodzenie laptopa,który był wśród bagażu lecz my sami - to nasza wina,bo to nie jest extra przesyłka w extra klasie osobno nadana. Takie rzeczy jak sprzęt elektroniczny powinniśmy trzymać niestety przy sobie i starać się go chronić w miarę możliwości (trzymać osobno przy sobie lub w podręcznym bagażu). Pewnie że jest wtedy trochę mniej wygodnie,bo trzeba na niego uważać,ale bez przesady - są specjalne torby na laptop i można go położyć przy nogach,pod siedzeniem, powiesić na podgłówku przed sobą - a jak się w podróży torba nieco pobrudzi,to można ją potem wyczyścić. Ja też kilka lat temu jadąc do pracy busem - do bagażu pomiędzy mięciutkie ubrania włożyłam nowy tablet (tyle,co kupiony przed wyjazdem) i choć był w grubym skórzanym futerale,to po rozpakowaniu nie działał...mimo iż nie był na oko nigdzie uszkodzony - dziwiło mnie to. Po ofercie wróciłam do domu i mówię do zięcia,że chyba musi mnie znów nauczyć obsługiwać,bo nie umiem go nawet włączyć i że nie działa. Zięć obejrzał (jest informatykiem) i pierwsze o co spytał,to: JAK I W CZYM GO WIOZŁAM... Mówię,że go ładnie zapakowałam między takie mięciutkie, delikatne rzeczy... Powiedział,że jest zgnieciony / zduszony! Nie wierzyłam co mówi... przecież ekran cały...nic nie jest wgniecione...żadnej rysy... Zawieżliśmy do serwisu - naprawili - a to,co mówił zięć okazało się prawdą i nie wolno przewozić w bagażu laptopa czy tableta,bo może przytrafić się nam przykra niespodzianka. Jest zbyt czuły. Nawet nie musi być rozbity czy pęknięty... lecz zgnieciony... - i już po ptokach :rozpacz: ,,Miałam nauczkę z mojej własnej winy,, Gdzie miałam szukać winnych...skoro to ja sama włożyłam go do bagażu... Teraz już nie pakuję laptopa do bagażu. Przezorny zabezpieczony :serce: !!!

Edytowane przez Ewilena
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja ostatnio ,,napakowalam do walizy full i jeszcze laptop,,a tu waliza nie ma zamiaru się zamknąc ,,usiadlam na nią i zamykam i duszę ją,,mocuję się ,,jak to ! ja muszę ją zamknąc,,gdy już była zduszona i zamknięta to wtedy mi się ten temat ukazał przed oczami,,,:płacz: przecież jest tam laptop:płacz: trudno co będzie to będzie,,waliza zamknięta,zawsze go tak przewożę,,ale po rozpakowaniu laptop żyje:hahaha: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Blondi napisał:

A ja ostatnio ,,napakowalam do walizy full i jeszcze laptop,,a tu waliza nie ma zamiaru się zamknąc ,,usiadlam na nią i zamykam i duszę ją,,mocuję się ,,jak to ! ja muszę ją zamknąc,,gdy już była zduszona i zamknięta to wtedy mi się ten temat ukazał przed oczami,,,:płacz: przecież jest tam laptop:płacz: trudno co będzie to będzie,,waliza zamknięta,zawsze go tak przewożę,,ale po rozpakowaniu laptop żyje:hahaha: 

Super! :) To Ci się udało - miałaś szczęście. Trafiłaś na dobry, mocny ''egzemplarz'' :)  Ale to wyjątkowo czuły ''instrument'' i często nawet nie musi być widać uszkodzenia i nie działa :rozpacz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



O nas

Forum Opiekunkaradzi.pl służy Opiekunom osób starszych już 8 rok. W tym czasie napisali oni (Wy) 356 tysięcy postów w blisko 49 tysiącach tematach, tworząc ogromne kompendium praktycznej wiedzy o pracy w opiece w Niemczech i Szwajcarii. To przy wsparciu Społeczności forum powstały Stelomierze, Rankingi opinii, Mapa Opiekunów i pierwszy w branży opiekuńczej multiFormularz, pozwalający aplikować jednym kliknięciem do wielu agencji na raz, będący uzupełnieniem działu pracy, w którym oferty pracy w Niemczech, Szwajcarii, Austrii i we Włoszech publikuje ponad 50 sprawdzonych i polecanych firm i agencji pracy. 

logo-opiekunka1.png
Wszelkie prawa zastrzeżone 2015-2023 Opiekunkaradzi.pl 

Polityka prywatności i cookies  |  Regulamin Kontakt  |  Reklama i HR - cennik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...