Skocz do zawartości

Każą mi tankować za swoje


Gość Dagmara
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Koleżanki drogie jestem od 2 dni na stelli z agencji i niby wszystko w porządku było do dzisiaj bo okazało się, że sklep jest ok 6 km od domu. Mam do dyspozycji rower i samochód, ale córka mi dziś zakomunikowała, że jeżeli nie chcę jeździć rowerem to mam sobie sama tankować i gdyby coś się stało to odpowiadam za auto i naprawy. Zdębiałam. Do tego na te zakupy trzeba jeździć codziennie przynajmniej po pieczywo. Jak można w zimnym marcu kazać jeździć rowerem.

Agencja twierdzi, że nie ma na to wpływu i to muszę sama ustalić z rodziną. Ten stary gruchot może w każdej chwili się rozlecieć.

Spotkałyście się z płaceniem za paliwo? Jestem na drugiej ofercie i nie mam doświadczenia i nie wiem jak to załatwić.

daga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, adamos1 napisał:

no wiesz ? poniżej pasa ten numer!---chyba ,że zauważyli ,że masz prywatne wyjazdy.

Prywatne? Ja wolałabym nie jeździć. Nic z tych rzeczy ona twierdzi, że przedemną opiekunka jeździła na rowerze i nie narzekała i nie ma obowiązku zagwarantowania samochodu i że robi przysługę. Agencja też tak uważa.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minut temu, Gość Dagmara napisał:

Prywatne? Ja wolałabym nie jeździć. Nic z tych rzeczy ona twierdzi, że przedemną opiekunka jeździła na rowerze i nie narzekała i nie ma obowiązku zagwarantowania samochodu i że robi przysługę. Agencja też tak uważa.  

W sumie fakt samochodu mogłoby nie być i wtedy nie byłoby problemu. Ja miałam taką sztelę że jeździłam na rowerze, ale było ciepło i przyjemnie i traktowałam to jako ćwiczenia i nie narzekałam. Jeżeli pozostałe rzeczy są ok to bym odpuściła, bo faktycznie nikt nie zmusza do udostępniania samochodu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Gość napisał: