Skocz do zawartości

Facbook mnie zablokował. Pomocy!


Gość karola
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Facebook napisał ze usunie moje konto i mnie zablokował. Nie ma pomocy a ja nic nie zrobiłam bo nawet nie miałam drugiego konta ani nikt w domu nie łączy się z Facebookiem. Kupa kontaktów i zdjęć przepadnie. Ktoś ma jakiś telefon do pomocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwołaj się od decyzji portalu

Portal społecznościowy zablokował twoje konto lub usunął wpisy na profilu, a twoja reklamacja nie poskutkowała? Jeśli nie zgadzasz się z decyzją portalu, zgłoś to przez internet — pomożemy ci złożyć odwołanie. Sprawdź, jak to zrobić.

Jakich portali dotyczy usługa

Obecnie usługa dotyczy wyłącznie Facebooka.

Jakie treści możesz zgłaszać w usłudze

W usłudze możesz zgłaszać treści, które twoim zdaniem portal usunął bezpodstawnie.

NIE przyjmujemy zgłoszeń, które dotyczą treści:

  • niezgodnych z prawem — na przykład postów, które promują ustroje totalitarne czy naruszają prawa autorskie,
  • naruszających regulaminy portali społecznościowych — na przykład postów zachęcających do samobójstwa czy przemocy lub zawierających zdjęcia intymne lub pokazujące nagość.

Kto może zgłosić blokadę konta lub usunięcie treści na portalu społecznościowym

Każdy, kto:

  • ukończył 18 lat,
  • ma konto (profil) na portalu społecznościowym,
  • jest autorem usuniętej treści lub posiadaczem zablokowanego konta.

Z usługi możesz skorzystać tylko wtedy, gdy są spełnione następujące warunki:

  • Usunięte treści — twoim zdaniem — były zgodne z regulaminem portalu lub ze standardem przyjętym przez społeczność tego portalu.
  • Portal odrzucił twoją skargę dotyczącą usunięcia treści lub blokady konta albo nie udzielił ci na tę skargę odpowiedzi w ciągu 72 godzin.

Co zrobić

Jeśli chcesz wysłać zgłoszenie przez internet — potrzebujesz profilu zaufanego (eGO). Pozwala on potwierdzić twoją tożsamość. Chodzi o to, żeby nikt nie mógł się pod ciebie podszyć. 

  1. Kliknij przycisk Wyślij zgłoszenie.
  2. System przeniesie cię na stronę profilu zaufanego. Zaloguj się na swoje konto.
  3. Po zalogowaniu zostaniesz przeniesiony na formularz usługi.
  4. Wpisz swoje dane — powiązane z twoim kontem na portalu społecznościowym: 

    imię i nazwisko lub nazwę instytucji,

    adres e-mail,

    nazwę użytkownika.

  5. Wybierz temat skargi.
  6. Dołącz załączniki. Szczegóły znajdziesz w sekcji Co przygotować.
  7. Wpisz adres URL usuniętych treści.
  8. Podaj datę usunięcia treści.
  9. Opisz treści, które zostały usunięte.
  10. Zaznacz wymagane oświadczenia.
  11. Kliknij przycisk Wyślij zgłoszenie. Potwierdzenie wysłania formularza otrzymasz na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
  12. Czekaj na odpowiedź portalu społecznościowego. Szczegóły znajdziesz w sekcji Ile będziesz czekać.

Co przygotować

  • Treść e-maila lub zrzut ekranu z odpowiedzią portalu, w której odmawia przywrócenia twoich treści lub odblokowania konta (profilu) na portalu. Może to być również twoje odwołanie od takiej decyzji portalu. Data i godzina przesłania skargi muszą być widoczne.
  • Skany lub zrzuty ekranu usuniętych treści — jeśli je masz.

Ile zapłacisz

Usługa jest bezpłatna.

Ile będziesz czekać

Odpowiedź portalu społecznościowego dostaniesz na adres e-mail podany w zgłoszeniu. Jeśli portal nie odpowie na wniosek w ciągu 30 dni, zgłoszenie zostanie automatycznie zamknięte.

Wyślij zgłoszenie:

http://odp.gov.pl/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, marcys napisał(a):

Odwołaj się od decyzji portalu

Portal społecznościowy zablokował twoje konto lub usunął wpisy na profilu, a twoja reklamacja nie poskutkowała? Jeśli nie zgadzasz się z decyzją portalu, zgłoś to przez internet — pomożemy ci złożyć odwołanie. Sprawdź, jak to zrobić.

Jakich portali dotyczy usługa

Obecnie usługa dotyczy wyłącznie Facebooka.

Jakie treści możesz zgłaszać w usłudze

W usłudze możesz zgłaszać treści, które twoim zdaniem portal usunął bezpodstawnie.

NIE przyjmujemy zgłoszeń, które dotyczą treści:

  • niezgodnych z prawem — na przykład postów, które promują ustroje totalitarne czy naruszają prawa autorskie,
  • naruszających regulaminy portali społecznościowych — na przykład postów zachęcających do samobójstwa czy przemocy lub zawierających zdjęcia intymne lub pokazujące nagość.

Kto może zgłosić blokadę konta lub usunięcie treści na portalu społecznościowym

Każdy, kto:

  • ukończył 18 lat,
  • ma konto (profil) na portalu społecznościowym,
  • jest autorem usuniętej treści lub posiadaczem zablokowanego konta.

Z usługi możesz skorzystać tylko wtedy, gdy są spełnione następujące warunki:

  • Usunięte treści — twoim zdaniem — były zgodne z regulaminem portalu lub ze standardem przyjętym przez społeczność tego portalu.
  • Portal odrzucił twoją skargę dotyczącą usunięcia treści lub blokady konta albo nie udzielił ci na tę skargę odpowiedzi w ciągu 72 godzin.

Co zrobić

Jeśli chcesz wysłać zgłoszenie przez internet — potrzebujesz profilu zaufanego (eGO). Pozwala on potwierdzić twoją tożsamość. Chodzi o to, żeby nikt nie mógł się pod ciebie podszyć. 

  1. Kliknij przycisk Wyślij zgłoszenie.
  2. System przeniesie cię na stronę profilu zaufanego. Zaloguj się na swoje konto.
  3. Po zalogowaniu zostaniesz przeniesiony na formularz usługi.
  4. Wpisz swoje dane — powiązane z twoim kontem na portalu społecznościowym: 

    imię i nazwisko lub nazwę instytucji,

    adres e-mail,

    nazwę użytkownika.

  5. Wybierz temat skargi.
  6. Dołącz załączniki. Szczegóły znajdziesz w sekcji Co przygotować.
  7. Wpisz adres URL usuniętych treści.
  8. Podaj datę usunięcia treści.
  9. Opisz treści, które zostały usunięte.
  10. Zaznacz wymagane oświadczenia.
  11. Kliknij przycisk Wyślij zgłoszenie. Potwierdzenie wysłania formularza otrzymasz na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
  12. Czekaj na odpowiedź portalu społecznościowego. Szczegóły znajdziesz w sekcji Ile będziesz czekać.

Co przygotować

  • Treść e-maila lub zrzut ekranu z odpowiedzią portalu, w której odmawia przywrócenia twoich treści lub odblokowania konta (profilu) na portalu. Może to być również twoje odwołanie od takiej decyzji portalu. Data i godzina przesłania skargi muszą być widoczne.
  • Skany lub zrzuty ekranu usuniętych treści — jeśli je masz.

Ile zapłacisz

Usługa jest bezpłatna.

Ile będziesz czekać

Odpowiedź portalu społecznościowego dostaniesz na adres e-mail podany w zgłoszeniu. Jeśli portal nie odpowie na wniosek w ciągu 30 dni, zgłoszenie zostanie automatycznie zamknięte.

Korzystałam z tego odwołania i nic nie otrzymałam żadnej odpowiedzi więc facebook ma nasz cały pis i ich odwołania w głębokim poważaniu. Szkoda czasu i nerwów bo tam musi być profil zaufany. A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.12.2023 o 08:22, marcys napisał(a):

naruszających regulaminy portali społecznościowych — na przykład postów zachęcających do samobójstwa czy przemocy lub zawierających zdjęcia intymne lub pokazujące nagość.

Duński obślun by się nie odwołał. Bysie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Gość Angela napisał(a):

Korzystałam z tego odwołania i nic nie otrzymałam żadnej odpowiedzi więc facebook ma nasz cały pis i ich odwołania w głębokim poważaniu. Szkoda czasu i nerwów bo tam musi być profil zaufany. A

Jezu żeby państwo musiało uczestniczyć w odwołaniach do jakiegoś serwisu społecznościowego. Szkoda słów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Gość bozena napisał(a):

Jezu żeby państwo musiało uczestniczyć w odwołaniach do jakiegoś serwisu społecznościowego. Szkoda słów

Łap "bozena":

Projekt ustawy o ochronie wolności słowa w internetowych serwisach społecznościowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



O nas

Forum Opiekunkaradzi.pl służy Opiekunom osób starszych już 8 rok. W tym czasie napisali oni (Wy) 356 tysięcy postów w blisko 49 tysiącach tematach, tworzą ogromne kompendium praktycznej wiedzy o pracy w opiece w Niemczech i Szwajcarii. To przy wsparciu Społeczności forum powstały Stelomierze, Rankingi opinii, Mapa Opiekunów i pierwszy w branży opiekuńczej multiFormularz, pozwalający aplikować jednym kliknięciem do wielu agencji na raz, będacy uzupełnieniem działu pracy, w którym oferty pracy w Niemczech, Szwajcarii, Austrii i we Włoszech publikuje ponad 50 sprawdzonych i polecanych firm i agencji pracy. 

logo-opiekunka1.png
Wszelkie prawa zastrzeżone 2015-2023 Opiekunkaradzi.pl 

Polityka prywatności i cookies  |  Regulamin Kontakt  |  Reklama i HR - cennik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...