Skocz do zawartości

Przestrzegam przed zakupami w sklepie internetowym Lidl!


Gość NWC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Uważajcie na zakupy online w Lidlu z przedpłatą. Zamówiłem towar, który był na stanie o statusie Dostępne od zaraz! U Ciebie w ciągu 3 dni roboczych

Minęło 10 dni i po towarze ani widu ani słychu.

Po 3 dniach dostałem mail z Lidla informującego, że paczka jest spakowana i czeka na odbiór przez kuriera: Twoja przesyłka opuściła nasz magazyn, ale nie została jeszcze wydana do doręczenia przez firmę kurierską DPD Poland, dlatego dostawa może się opóźnić..

BOK informuje, że paczka nie jest gotowa, co jest sprzeczne ze statusem, który ja widzę i oznacza, że ktoś tu kręci. W mailu zwalają winę na kuriera...

Najlepsze jest to, że nie możesz zamówienia anulować tylko czekać aż przyjdzie i go np. nie odebrać. Nie wiadomo kiedy będzie i pieniędzy do tego czasu nie oddadzą, bo... nie mogą. Stan na teraz to wydane pieniądze i zero towaru. Poczekam do 14 dnia i zgłoszę podejrzenie oszustwa na komisariacie.

Pierwszy i ostatni raz robię tam zakupy. Brawo Lidl!!! Brawo biuro obsługi klienta Lidla!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesyłki dalej nie ma. Lidl twierdzi, że trzeba czekać i ewentualnie reagować za kolejne kilka dni. To już ponad 14 dni tym razem przekazali sprawę do centrum logistyki chociaż powinni do centrum logiki. Biedny sklep nie może anulować zakupu, nie może oddać pieniędzy, nie może wysłać towaru. Nic nie mogą, oni czekają, ja czekam, wszyscy czekają. Miś w pełnej krasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Nie ma tu dosyć miejsca, aby opisać jakie są systemowe rozwiązania w zakupach online w LIDL, ażeby wybić z głowy klientowi reklamacje. Dość powiedzieć, że mimo upływu 3 tygodnie od zgłoszenia - wbrew obowiązującym przepisom, a nawet własnemu regulaminowi - rzekoma Monika Lewandowska (to pewnie bot) informuje, że przekazała sprawę do serwisu reklamacyjnego. Nie wiadomo, co czy kto to jest - zapewne w ogóle nie istnieje. Tymczasem powinni mnie tylko zapytać, czy chcę zwrotu pieniędzy, czy towaru bez wad. Infolinia nie może, oczywiście, ani nigdzie przełączyć, ani podać nr telefonu. Może tylko "przekazać sprawę" - czyli kazać wierzyć, że ktoś cokolwiek z tym robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Gość Jacek napisał(a):

Nie ma tu dosyć miejsca, aby opisać jakie są systemowe rozwiązania w zakupach online w LIDL, ażeby wybić z głowy klientowi reklamacje. Dość powiedzieć, że mimo upływu 3 tygodnie od zgłoszenia - wbrew obowiązującym przepisom, a nawet własnemu regulaminowi - rzekoma Monika Lewandowska (to pewnie bot) informuje, że przekazała sprawę do serwisu reklamacyjnego. Nie wiadomo, co czy kto to jest - zapewne w ogóle nie istnieje. Tymczasem powinni mnie tylko zapytać, czy chcę zwrotu pieniędzy, czy towaru bez wad. Infolinia nie może, oczywiście, ani nigdzie przełączyć, ani podać nr telefonu. Może tylko "przekazać sprawę" - czyli kazać wierzyć, że ktoś cokolwiek z tym robi.

Nie pytać tylko zgodnie z prawem odsyłać i czekać ustawowy czas na rozwiązanie reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość Mariusz

Czym normalny człowiek miałby tak to tak dobrze pomalować? To może być grubsza sprawa bo kto by dla jednej sztuki czyli 100 zł robił sobie tyle roboty jak malowanie, tworzenie naklejek, literek itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Janusz
8 godzin temu, Gość Mariusz napisał(a):

Czym normalny człowiek miałby tak to tak dobrze pomalować? To może być grubsza sprawa bo kto by dla jednej sztuki czyli 100 zł robił sobie tyle roboty jak malowanie, tworzenie naklejek, literek itd.

to pewnie już na większą skalę bo nikomu by się to nie opłacało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



O nas

Forum Opiekunkaradzi.pl służy Opiekunom osób starszych już 8 rok. W tym czasie napisali oni (Wy) 356 tysięcy postów w blisko 49 tysiącach tematach, tworzą ogromne kompendium praktycznej wiedzy o pracy w opiece w Niemczech i Szwajcarii. To przy wsparciu Społeczności forum powstały Stelomierze, Rankingi opinii, Mapa Opiekunów i pierwszy w branży opiekuńczej multiFormularz, pozwalający aplikować jednym kliknięciem do wielu agencji na raz, będacy uzupełnieniem działu pracy, w którym oferty pracy w Niemczech, Szwajcarii, Austrii i we Włoszech publikuje ponad 50 sprawdzonych i polecanych firm i agencji pracy. 

logo-opiekunka1.png
Wszelkie prawa zastrzeżone 2015-2023 Opiekunkaradzi.pl 

Polityka prywatności i cookies  |  Regulamin Kontakt  |  Reklama i HR - cennik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...