Skocz do zawartości

Niemieckie agencje


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od ponad dziesięciu lat pracuję jako opiekun osób starszych w Niemczech. Wyjeżdżałem już z różnymi agencjami. Były to jednak agencje polskie. Teraz chciałbym się zatrudnić bezpośrednio w niemieckiej agencji, na niemieckich warunkach. Znacie może jakieś sensowne agencje niemieckie oferujące pracę dla opiekunów osób starszych? Dodam tylko, że językiem niemieckim posługuję się biegle. Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Marcin P. napisał:

Witam, od ponad dziesięciu lat pracuję jako opiekun osób starszych w Niemczech. Wyjeżdżałem już z różnymi agencjami. Były to jednak agencje polskie. Teraz chciałbym się zatrudnić bezpośrednio w niemieckiej agencji, na niemieckich warunkach. Znacie może jakieś sensowne agencje niemieckie oferujące pracę dla opiekunów osób starszych? Dodam tylko, że językiem niemieckim posługuję się biegle. Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie ?

Masz dziesięcioletnie doświadczenie w pracy w De, w opiekuństwie, posługujesz się biegłym niemieckim to dlaczego np nie weźmiesz pod uwagę pracy na własny rachunek - gewerbe? Być może chodzi o pozyskiwanie klientów z rynku. Czy nie reklamują się niemieckie agencje w necie? Masz najlepszą bazę do działania bo biegły język - wykorzystaj to na głęboki reaserch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę pracować na Gewerbe, bo... jestem zbyt leniwy. Chciałbym, żeby agencja załatwiła mi pracę, podatki, ubezpieczenie itp.itd...Nie chcę też, aby Niemcy były moim centrum życia. Mam rodzinę w Polsce i interesuje mnie tylko praca w systemie 2/2. Oprócz tego prowadzę również inną działalność. Pozdrawiam serdecznie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Marcin P. napisał: