Skocz do zawartości

lusi

Społeczność
  • Liczba dodanej zawartości

    154
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

305 Zauważony

Informacje o profilu

  • Rodzaj konta
    Opiekunka
  • Praca
    Szukam przez agencje i prywatnie (proszę o oferty)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. 22047 Hamburg czy jest ktos w poblizu chetny na pogaduchy przy kawie
  2. lusi

    Odliczantus

    dziekuje bardzoo ,ty tez juz niedlugo ...trzymaj sie
  3. lusi

    Odliczantus

    @Niezapominajka 67 takkk ,oczywiscie
  4. lusi

    Odliczantus

    mysle ze kiedys sie na zywo napijemy dobrej kawy
  5. lusi

    Odliczantus

    https://opiekunkaradzi.pl/profile/4633-lusi/?tab=node_sdstelmeter_sdStelmeter
  6. lusi

    Odliczantus

    @Niezapominajka 67
  7. lusi

    Rozmowa przy kawie (3)

    ale inne sklepy pozamykane wiec nie ma gdzie kasy stracic na ciuchy i buty , to strace na fajki haha .
  8. lusi

    Rozmowa przy kawie (2)

    dzien dobry wszystkim .kawka zaliczona ,mozna sie zaczac nudzic jak to przy niedzieli bywa . Milej spokojnej niedzieli zycze
  9. lusi

    Rozmowa przy kawie (2)

    @sayonara 52 dokladnie i to duza gorsza i wieksza jak teraz
  10. lusi

    Rozmowa przy kawie (2)

    @Blondi moja corka dzis zaszalala .pytala mnie gdzie trzymam gumki ,a jak znalazla gumke ito razem cale pudlo innych rzeczy ,wiec zrobila sobie maske z kwiatkami
  11. lusi

    Rozmowa przy kawie (2)

    czytalam ze do 8 maja w polsce kwarantanna bo 10 wybory i juz wszyscy beda zdrowi i pojda glosowac hahaha
  12. lusi

    Rozmowa przy kawie (2)

    @Blondi dobry wieczor wszystkim , ja caly czas robie sama maski z recznika kuchennego plus chusteczki jednorazowki ,po zakupach wyzucam i z glowy mialam problem bo nie moglam nigdzie kupic gumki ale na to tez sobie sposob wymyslilam ,kupilam opakowanie balonow tne i mam super delikatne gumeczki ,.... a co do zakazow i nakazow to obilo mi sie o uszy ze od poniedzialku tu tez wszyscy na zakupach i w miejscach publicznych musza nosic maski , wiecccccc . trzeba narobic duzo
  13. lusi

    Rozmowa przy kawie (2)

    dziem dobry ,wszyscy sie ciesza ze juz po swietach i ja tez .Najchetniej to bym sie dzis wyzyla na jakiejs robocie ale w domu czystko wiec sprzatania niewiele , do ogrodu sie nie da wyjsc bo snieg spadl mokro ciapa ,wiec tez odpoda . no i dalej nudy . Ale dzis chociaz na zakupy pojde po poludniu . milego dnia wszystkim zycze
  14. lusi

    Ulubione dania na obiad

    to taki kombinowany ten o ktorym pisalam kroje brokula, cebulke tez drobniutko pokroic podsmazyc dodac brokol dusze go dolewajac troszke wody oczywiscie . piers z kurczaka drobno kroje dodaje sol pieprz ,przyprawy do kurczaka czosnek granulowany smaze chwilke na goracym oleju ,dodaje do brokula .do tego wlewam smietane 18 i dusze z 15 ,20 minut. na koniec dodaje z 5 lyzek tartego sera ( albo kroje na drobno ze 3,, 4 plasterki ) ser sie rozpusci, zagesci pieknie sosik do tego ugotowac kluchy smacznego a sam sos robie taki śmietana 24% sol ,pieprz ,250 gram zottego sera gŚmietanę zagotować w rondlu, do śmietany dodać ser żółty starty na tarce, który się łatwo rozpuszcza, dodać przyprawy mieszać aż ser się rozpuści. tez jest pyszny do kluchow


O nas

Forum OpiekunkaRadzi.pl służy Opiekunom osób starszych już 7 rok! W tym czasie napisali oni (Wy) 356 tysięcy postów w blisko 49 tysiącach tematach, tworząc ogromne kompedium praktycznej wiedzy o pracy w opiece w Niemczech i Szwajcarii. To przy wsparciu Społeczności forum powstały Stelomierze, Rankingi opinii, Mapa Opiekunów i pierwszy w branży opiekuńczej multiFormularz, pozwalający aplikować jednym kliknięciem do wielu agencji na raz, będący uzupełnieniem działu pracy, w którym oferty pracy w Niemczech, Szwajcarii, Austrii i we Włoszech publikuje ponad 50 sprawdzonych firm i agencji pracy.

logo-opiekunka1.png
Wszelkie prawa zastrzeżone 2015-2021 Opiekunkaradzi.pl
Polityka prywatności i cookies | Regulamin | Kontakt | Reklama i HR

×
×
  • Dodaj nową pozycję...