Skocz do zawartości

Zmienniczka płaci mi mniej niż dostaje od rodziny


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Jestem tu po raz piewszy. Od jesieni pracuję jako opiekunka prywatnie. Ofertę dostałam od znajomej mojej mamy. Niemiecki bardzo dobry. Zmienniczka ma większe doświadczenie ode mnie. Często zmieniała miejsce pracy. Sytuacja jest taka ... pracujemy: ona 3 miesiące , ja 6-7 tygodni. Ale nawet to zaakceptowała z powodu mojej bardzo trudnej sytuacji życiowej. Pierwszy raz kiedy wyjeżdzałam po 6 tygodniach do domu ona była bardzo nerwowa. Zwierzyłam się wtedy że mam dobry kontakt z rodziną podopiecznej I że oni pomogą mi w mojej strasznej sytuacji jak ureguluję moje sprawy y Pl. Nie rozumiałam dlaczego się wściekła. Wydzwaniała też do mojej mamy bym zabrała swoje rzeczy z naszego pokoju. ( zostawiła ona I ja ubrania do pracy w domu podopiecznej). Wyraźnie chciała się mnie pozbyć , ale rozeszło się po kościach , bo przecież znów potrzebowała zmiany. Jestem dobra w swojej pracy , więc nie o to chodziło. Jeśli nie wiesz o co chodzi to chodzi o pieniądze. Przyjechałam znów. Była dla mnie milutka, wszystkie kontakty przez tel też sam miód. Ale mleko się rozlało przez przypadek. Nie będę streszczać jak , to nieistotne. Ona po prostu mnie okrada dzień w dzień.  Od rodziny dostaje 1400€, a mi daje 1200€ . I pewnie codziennie kiedy się widzi w lustrze jest z siebie dumna że taka to ona przedsiębiorcza. Razem straciłam już przez tą pojawkę 600€. Jak to Polka potrafi okradać drugą która jest w strasznej sytuacji życiowej. Jutro zmiana I będzie konfrontacja.  Nikt o tym nie wie tylko ja. Jutro zmiana będzie gorąco. Ktoś mi podpowie jak z nią to załatwić.  Nie chcę się skarżyć rodzinie. Wiem dlaczego była taka nerwowa. Każde spotkanie z rodziną podopiecznej było ryzykiem że wyda się jej parszywe złodziejstwo.  Proszę o rozsądne rady. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Jo A napisał:

Witam wszystkich