Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was wszystkich.Mam na imię Magdalena,mam 48 lat.Od 15 lat pracuję na etacie.Różnie bywało.Teraz mam dość.Praca ok,zarobki słabe,ale jakoś daję radę.Najgorzej jest ze stresem i psychiką.Od roku myślę nad zmianą pracy,chcę wyjechać i zacząć pracę jako opiekunka.Jestem z wykształcenia nauczycielem,obecnie pracuję w korpo.Chcę odzyskać spokój i kontrolę nad życiem.Znam język niemiecki ze szkoły,mogłabym się chyba dogadać ,kwestia przypomnienia.Poradżcie,proszę,jak zacząć gdy jest się kompletnie zielonym w temacie,bez doświadczenia??Czytam Wasze posty,to moje jedyne żródło informacji.Czy to w ogóle dobry pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry.

Ja też odetchnęłam po stresującej pracy dopiero jak zaczęłam pracować w opiece. Nie jest ani specjalnie łatwo ani też specjalnie trudno, ale ja jestem zadowolona. Skończyły się lęki, bezsenność i stres. Jest inaczej, po prostu inaczej. To nie miód, taka praca, ale jak czytam co napisałaś to powiem - BARDZO dobry pomysł. Wiem to z własnego doświadczenia.

W internecie jest masa kursów niemieckiego, ja się nauczyłam nie mając żadnych podstaw ze szkoły. Nadal się uczę ale już na troszkę wyższym poziomie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też strachajło jestem ale wyjechałam przez agencję.

Myślę że na miesiąc będzie trudniej znaleźć coś niż choćby na 6 tygodni. Najczęściej są zlecenia na dwa miesiące. Na rynku są dwie duże agencje mocno się reklamujące i ich nie polecam. Poszukaj i uderzaj do kilku, zobaczysz gdzie będziesz miała najlepsze warunki. Dlaczego przez agencję ? To proste, w razie czego masz do kogo zwrócić się o pomoc. Bo ubezpieczenie jak będziesz na urlopie to dla Ciebie sprawa drugorzędna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach