Skocz do zawartości

Dlaczego opłaca się zmieniać stele w pierwszych latach


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

     Po drugiej  krytycznej szteli postanowiłam posłuchać zasłyszanej rady w autobusie i wyjeżdżać jedynie na miesiąc i to  z góry zakładając, że w dane miejsce nie wrócę. I tak też robiłam przez następne dwa lata.  No, tak informowałam klientów na dzień dobry, że jestem początkująca i pracuję 5 tygodni, ale ...być może tu właśnie  przedłużę mój pobyt  do dwóch miesięcy.

Ta taktyka okazała się bardzo skuteczna.  Trzecie miejsce okazało się też nie najlepsze, ale mina mojej PDp , przywykłej już do wyciskania opiekunek była zaskakująca, bo oto ktoś wytrącił jej z łapy kij !  Bo przecież z góry jej mówię, że jestem u niej, żeby poznać nowe choroby, osoby, problemy, sytuacje, a nie żeby za wszelką cenę zdobyć jej akceptację i biegać jak mi każą i trząść się, że mi wystawi zlą opinię i nie zaprosi jeszcze raz...

       Najważniejsze było jednak chyba to, że zmieniając regularnie pracę - choć czasem była możliwsza - pozbyłam się strachu przed zmianą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zauważyliście ,że teraz większośc agencji chce abyśmy wyjeżdzały na 2 albo 3 miesiące?

a nie na miesiąc?wzięli się na sposób ,aby zaoszczędzić na biletach ,na poszukiwaniu non stop kogoś na zastępstwo,też jestem za tym aby zmieniać stele ,prawdą jest ,że nie boimy się nowego miejsca ,to prawda,bardziej jechałam zestresowana pierwszy raz chodz i tak to żaden stres ,bo co będzie to będzie ,a teraz jak jechałam w nowe miejsce ? to wiedziałam ,że sobie poradzę a jak nie to trudno, ale poradziłam sobie świetnie,dzisiaj mój mądrala bardzo częstował mnie trunkami -ale mu grzecznie podziękowałam,nic z tych rzeczy kolego -pomyślałam sobie,ja nie mam potrzeby picia alkoholu w pracy,,